1 Şubat 2013 Cuma

Hayatın sek sek sokaklarında
















ksb


Hayatın sek sek sokaklarında
Kapı numaralarına fırlatılan taşlarda
Pencerelerini açan kadınlarda
Aşağıya sarkıtılan sepetin hasırında
Kaldım
                    Tenbozumu zamanında
                    Çarşafa düşme anında
                    Saçların uzandığı yastıkda
                    Odaya damlayan dokunuşlarda
                    Kaldım
Tavandan düşen harflerin altında
Tenlerimize denk gelen kelimelerin anlamında
Bir varmış bir yokmuş bakışlarında
Gecelerin kırmızı masallarında
Kaldım
                    Parantezin arasında
                    Zincirin iki halkası duruşunda
                    Ellerim saçlarının dalgasında
                    Sigara dumanı halkasında
                    Kaldım
Aç parantez zamanında
Merdivenlerin sokağa kavuşmasında
Pencereye sallanan bakışlarda
Kapı numarasından uzaklaşan adımlarda
Gittim
                    Gün ışığı oyunlarında
                    Dayan dayan Almanya da
                    Geceye koşan soluklarda
                    Rakının katsayısında
                    Katlandım
Bir vampir edasında
Gündüzleri uyudum
Geceleri uyandım
Güneşi üzerime doğurmadım
Yaşadım
                    Bir
                    Güzel 
                    Gördüm
Gözlerinde
Durdum
                    Saçlarında
                    Dalgalandım
Harflerinde
Daldım
                    Kelimelerinde
                    Soluklandım
Cümlelerinde
Şaşakaldım
                    Paragrafında
                    Çoğaldım
Ellerinde
Anı
Buldum
                    Teninde
                    Anlama
                    Dokundum
Yüreğinde
Hayata
Kondum
                    Kaldım
Kapıyı
Kilitledim
                    Sokağa
                    Çıkmadım
On
Da
Kaldım
                    Bir
                    Olduk
Baştan
Başladık
                    Abaküs


01.02.2013

Hiç yorum yok: