3 Şubat 2013 Pazar

İstanbul un acelesine inat



















ksb


İstanbul un acelesine inat
Salına salına vapuru kaçırdım
                    Yirmi dakikanın ortasına
                    Bir sigara yaktım
                    Hala koşanlara şaşırdım
Dinledim İstanbul u
İnsanları yokmuşcasına
                    Martılara dokundum
                    Balıklara el salladım
                    Sosisli kokusunu içime çektim
                    Duvarı öpen denizi sevdim
Haydarpaşa ya selam çaktım
Dalgaları kuucaklayan mendireğe uzandım
                    Birkaç satır sonra vapur geldi
                    Salına salına bindim
                    Her zaman ki yerime oturdum
Kimbilir kaçıncı defa
Kadıköy ü ardımda bıraktım
Karşıya uzadım
                    Amor amor seslerini duyamadım
                    Artık kimse korunmuyor dedim
Alt geçide girdim
Tünelin oradan çıktım
Akbili dokundurdum
Eski vagonları özledim
                    İstiklal e düştüm
                    Üzerime üzerime gelen insanların
                    İçlerinden geçtim
Narmanlı dan ilerledim
Asmalıya sapmadım
Markiz e üzüldüm
                    Yok etmeyi biliyoruz
                    Ne sevdiğimize
                    Ne de yaşadığımıza sahip çıkamıyoruz
Önüne siper olacağımıza
Bir taşınıda biz söküyoruz
Ne yangınlar ne savaşlar yaşadı
Ölmedi
                    Sonra biz geldik
                    Göz yürek göre göre öldürdük
Ne
Güzel
Yürüyordum
Buralara
Neden
Geldim
                    Boşver
Sevdiğimizi
Seviyor
Muyuz
                    Dokunduğumuza
                    Dokunuyor
                    Muyuz
Gittiğimize
Gidebiliyor
Muyuz
                    Kaldığımıza
                    Kalabiliyor
                    Muyuz
Kendimizi
Biliyor
Muyuz
                    Cık
                    Kadar
                    Yaşıyoruz
Her
Şeyi
İstiyoruz
                    Bir
                    De
                    Üstüne
                    Kızıyoruz
Harfin
Ne
Kadarsa
Kelimen
Odur
                    Kendimizi
                    Acelenin
                    İçinde
                    Kaybediyoruz
Vapura
Koşa
Koşa
Yetişiyoruz
                    Kendimizin
                    Bir
                    Sonraki
                    Vapura
                    Bindiğini
                    Bilmiyoruz
Ama
Hepsini
Almak
İstiyoruz
                    Fırdöndü


03.02.2013

Hiç yorum yok: