31 Ocak 2013 Perşembe

Yaşantılarımız















by GG


Yaşantılarımız
Siyah beyazdan daha uzak
                    Senin rengin belli
                    Benim rengimin pantonesi yok
Ben gidemeyeceğim kadar gidiyorum
Sen kalamayacağın kadar kalıyorsun
                    Ben akrepsiz yelkovanım
                    Sen tam zamanı
Ben sadece an ım
Sen dün yarın mengenesi
                    Ben ipsizde dönerim
                    Sen ipin elini sıkı sıkı tutarsın
Ben karanlıkta yanarım
Sen aydınlık seversin
                    Ben tek kişilik bayrak yarışı koşarım
                    Sen tribünde latte içersin
Ben sokaklarda yürürüm
Sen koridorda gidip gelirsin
                    Ben güneşi yatağıma doğurmayı severim
                    Sen beach culb da kahverengi
Ben seferiyim
Sen villa bahçesinde parti
                    Ben rakı içerim
                    Senin şarapların benden eski
Ben rüzgarı beklerim
Sen kaptanın düğmeye basmasını
                    Ben dokunabildiğimle sevişirim
                    Sen sadece sevdiklerinle
Ben gökyüzünde süzülürüm
Sen kanatlarını fırçalarsın
                    Ben yüreğimle nefes alırım
                    Sen gerçeklerini yaşarsın
Seni
Seviyorum
Diyorsun
                    Bana
                    Dokunduğunda
                    Dünyayı
                    Döndürdüğünü
                    Söylüyorsun
Hadi
Gel
Bana
Seni
Yaşatayım
Cümlesini
Duyuruyorsun
                    Hayat
                    Beni
                    Yaşatamamış
                    Diyemiyorum
Ne
Olursa
Olsun
Seni
Kırmak
İstemiyorum
                    Kısaca
                    Ya
                    Beni
                    Tanımıyorsun
Ya
Da
Kendini
Başkası
Zannediyorsun
                    Boşver


31.01.2013

Hiç yorum yok: