3 Şubat 2013 Pazar

Harflerim akıyor gözlerimden











by GG

Harflerim akıyor gözlerimden
Alfabem sırılsıklam
Kelimelerim çekiyor ayaklarımdan
Sokaklarım dört duvar
Cümlelerim düşüyor tenimden
Çarşaflarım jilet
                    Okuduklarım diziliyor boğazıma
                    Konuşmalarım devrik
                    Yazdılarım dikiliyor önüme
                    Gidişlerim kesik
                    Gördüklerim perde oluyor gözüme
                    Bakışlarım yitik
Bildiklerim sağanak
Duyduklarım kurak
Dokunuşlarım bardaktan boşalırcasına
Hissettiklerim çisi çisi
Verişlerim amazon
Alışlarım ahmak ıslatan
                    Sevişlerim gürül gürül
                    Geri dönüşlerim damla tıs
                    Gidişlerim şarıl şarıl
                    Bekleyenler tıp tıp
                    Paylaştıklarım şelale şelale
                    Kalanlarım kör tapa
Yaşıyorum
Sağanak altında
Bedenim sırılsıklam
Ruhum kupkuru
                    Yaşıyorum
                    Uzaklık altında
                    Gözyaşlarım deli nehir
                    Kahkahalarım kuru mendil
Yaşıyorum
Yuvarlağın altında
Gidişlerim zifiri
Kalışlarım kömürlük
                    Açıyorum
                    Şemsiyeyi
                    Islanmıyorum
Açıyorum
Gözlerimi
Bakmıyorum
                    Açıyorum
                    Tenimi
                    Boşalmıyorum
Açıyorum
Kucağımı
Sarılmıyorum
                    Açıyorum
                    Kulaklarımı
                    Dinlemiyorum
Açıyorum
Gidişlerimi
Kalmıyorum
                    Açıyorum
                    Bilişlerimi
                    Kaybediyorum
Açıyorum
Düşüncelerimi
Bulandırıyorum
                    Yüreğimi
                    Açmıyorum
                    Yalnızlığıma
                    Saklıyorum
Tabelayı
Ters
Çeviriyorum
                    Kapalı


03.02.2013

Hiç yorum yok: