16 Şubat 2013 Cumartesi

Aldım verdim










by BG


Aldım verdim
Ben seni sevdim
                    Gittim geldim
                    Bir türlü sabitlenemedim
Kaldım kaçtım
Ait olmayı beceremedim
                    Sevdim seviştim
                    Her tende var olamadım
                    Dokunmaktan vazgeçmedim
Birleştim ayrıldım
Hiç birini ayırmadım
Seni yürek köşeme mıhladım
                    Uçtum kondum
                    İstanbul İzmir Bodrum u
                    Diğerlerinden ayırdım
İçtim sıçtım
Geceleri gündüzlere kovaladım
Rakıyı ön sıraya yerleştirdim
                    Dinledim dinlemedim
                    Hepsini bir yerime sakladım
                    Hiç birini çöpe atmadım
Paylaştım ayrıştım
Her dokunduğumu itinaladım
Birlikte çoğalmak istedim
                    Güldüm ağladım
                    Acılarıma sahip çıktım
                    Mutluluklarıma hakkını verdim
Kaçtım yakalandım
Cezalarıma razı oldum
Ödüllerimin hepsini harcadım
                    Düştüm kalktım
                    Yaralarımı temizledim
                    Koşularımın peşini bırakmadım
Düştüm
Gerçeklerin
Tokadını
Yedim
                    Karnım
                    Doymadı
                    Ruhum
                    Yüreğim
                   
                    Kaldı
Bakıştım 
Seviştim
Tenimdeki
Yaralara
Pamuklar
Yetmedi
                    Uyudum
                    Uyandım
                    Gecelerime
                    Gündüzler
                    Yetişemedi
Anladım
Dinledim
Kendim
Kadar
Yaşadım
Başkaları
Kadar
Anlaşıldım
Yerim
Kalmadı
                    Doğdum
                    Yaşadım
                    Belirsiz
                    Bir
                    İz
                    Olmak
                    Uğruna
                    Düzenler
                    Yuvarlağına
                    Kendim
                    Sığamadı
Devam

16.02.2013

Hiç yorum yok: