25 Şubat 2013 Pazartesi

Ben gitseydim






ksb


Ben gitseydim
Belki o arkamda kalırdı
O gitseydi
Ben onunla elele yürürdüm
                    Ben sevseydim
                    Belki o başkasını severdi
                    O sevseydi
                    Ben onunla yürek yüreğe çağlardım
Ben baksaydım
Belki o gözlerini kaçırırdı
O baksaydı
Ben onu gözlerime mıhlardım
                    Ben dokunsaydım
                    Belki o irkilirdi
                    O dokunsaydı
                    Ben ona bütünümü verirdim
Ben kalsaydım
Belki o uzaklara giderdi
O kalsaydı
Ben onunla hayatlar büyütürdüm
                    Ben ağlasaydım
                    Belki o mendil uzatırdı
                    O ağlasaydı
                    Ben onun göz yaşlarında vurgun yerdim
Ben çocuk olsaydım
Belki o büyük olurdu
O çocuk olsaydı
Ben onunla ilk taytayımı yapardım
                    Ben boğaz olsaydım
                    Belki o kılavuz kaptanla geçerdi
                    O boğaz olsaydı
                    Ben onun gerdanına erguvan olurdum
Ben rakı olsaydım
Belki o şarap olurdu
O rakı olsaydı
Ben ona balık olurdum
                    Ben köle olsaydım
                    Belki o sahibim olurdu
O
Köle
Olsaydı
                    Ben
                    Onunla
                    Özgürlüğe
                    Kaçardım
Ben
Ruh 
Olsaydım
                    Belki
                    O 
                    Beni 
                    Fincanlardı
O
Ruh 
Olsaydı
                    Ben
                    Onun 
                    İkizi 
                    Olurdum
Ben
Dünya
Olsaydım
                    Belki
                    O
                    Uzay
                    Olurdu
O
Dünya
Olsaydı
                    Ben
                    Onunla
                    Birlikte
                    Dönerdim
Daha
Tanışmadık


25.02.2013

2 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...

O
Ruh
Olsaydı
Ben
Onun
İkizi
Olurdum

!!!!!!!!!!!!! ote

koto serdar bulgu dedi ki...

hoş geldin... hoş ettin...