23 Şubat 2013 Cumartesi

Dalga kıvrımlı teninin











by BG


Dalga kıvrımlı teninin
Sakin koylarında yürekledim
Yağmur sonrası teninin
Bebek kokusunda soluklandım
                    Geceleri ağlatan teninin
                    Güne merhabasında kaldım
                    Rüyaları renklendiren teninin
                    Gökkuşağına asıldım
Uçsuz bucaksız teninin
Her noktasının Colomb u oldum
Benlerle bezenmiş teninin
İçindeki ben i buldum
                    Pamuk helva teninin
                    Çocukluğunda oynadım
                    Hayat öpücüğü teninin
                    İmkansızlığında hayatladım
Yeniden doğruran teninin
İngasından büyüdüm
Su gibi aziz teninin
Hayratında çoştum
                    Düş dünyaları yüreğinin
                    Bütün ülkelerini fethettim
                    Gerçek ötesi yüreğinin
                    Tarifini ezberledim
Kuş uçumu yüreğinin
Göç zamanını sildim
İlkbahar merhabası yüreğinin
İnanılmaz çiçeklerinde açtım
                    Gün elvadası yüreğinin
                    Kırmızılığına yerleştim
                    Gece elvadası yüreğinin
                    Aydınlığına uyandım
Hayatı
Güldüren 
Yüreğinin
                    Kahkahasında
                    Yaşadım
İnsanları
Güzelleştiren 
Yüreğinin
                    Taçını
                    Yüreğime 
                    Taktım
Dünyayı
Kıskandıran 
Yüreğinin
                    Anlamında
                    Anlamlandım
Beni
Delirten
Yüreğinin
                    Yürek
                    Hastenesinden
                    Kaçtım
Sana
Kadar
Kaçabildim
                    Sana
                    Kadar
                    Yaşayabildim
Sen
De
Kaldım
                    Dünyayı
                    Yüreklerimizin
                    Etrafında
                    Döndürdüm
Spiral


23.02.2013

Hiç yorum yok: