13 Şubat 2013 Çarşamba

Hayatı avuçladım









by GG

Hayatı avuçladım
Sıkı sıkı sıktım
Avucumu açtım
Geriye kalanla yaşadım
                    Bakışlarımı avuçladım
                    Sıkı sıkı sıktım
                    Avucumu açtım
                    Gözlerimde kalanla baktım
Tenimi avuçladım
Sıkı sıkı sıktım
Avucumu açtım
Tenimde sağ kalanlarla seviştim
                    Yüreğimi avuçladım
                    Sıkı sıkı sıktım
                    Avucumu açtım
                    Kendi haline bıraktım
Gidişlerimi avuçladım
Sıkı sıkı sıktım
Avucumu açtım
Çıkmız sokaklarımı yere düşürdüm
                    Kalışlarımı avuçladım
                    Sıkı sıkı sıktım
                    Avucumu açtım
                    Sonuna kadar açık olanlarda kaldım
Dostlarımı avuçladım
Sıkı sıkı sıktım
Avuçlarımı açtım
Gülenlerle yola devam ettim
                    Paylaştıklarımı avuçladım
                    Sıkı sıkı sıktım
                    Avucumu açtım
                    Yere dökülmeyenlerle uzadım
Kendimi
Avuçladım
                    Sıkı
                    Sıkı
                    Sıktım
Avucumu
Açtım
                    Zayıftım
                    Daha
                    Da
                    Görünmez
                    Kaldım
Bildiklerimi
Avuçladım
                    Sıkı
                    Sıkı
                    Sıktım
Avucumu
Açtım
                    Boğulanları
                    Ayıkladım
Ertelediklerimi
Açtım
                    Sıkı
                    Sıkı
                    Sıktım
Avucumu
Açtım
                    Hala
                    Nefes
                    Alanları
                    Anında
                    Yaşadım
Sıkıldım


13.02.2013

Hiç yorum yok: