21 Şubat 2013 Perşembe

Spiral geçmişin












by UK


Spiral geçmişin
Parantez içindeki yarının
Beni alma çabalarına inat
Bugün
                    Bayatlamış geçmişin
                    Açmamış yarının
                    Beni bekletme çabalarına inat
                    Bugün
Eski kaşar geçmişin
Otlardaki beyaz peynir yarının
Beni erteletme çabalarına inat
Bugün
                    Kaybolmuş çocuk geçmişin
                    Doğmamış çocuk yarının
                    Beni durdurma çabalarına inat
                    Bugün
Kızamık geçmişin
Alzheimer yarının
Beni unutturma çabalarına inat
Bugün
                    Büyük patlama geçmişin
                    Kıyamet yarının
                    Beni umutlandırma çabalarına inat
                    Bugün
Mazgallarda kurumuş yağmur geçmişin
Uydudan gelecek haberle yağacak yarının
Beni programlama çabalarına inat
Bugün
                    Ortası delik para geçmişin
                    Anlık repo yarının
                    Beni ödüllendirme çabalarına inat
                    Bugün
Akılla yaşayan aşk geçmişin
Huzurlu gelecek aşk yarının
Beni sakinleştirme çabalarına inat
Bugün
                    Yüreği
                    Çürümüş
                    Geçmişin
Yüreğini
Açamamış
Yarının
                    Beni
                    Kalpleştirme
                    Çabalarına
                    İnat
                    Bugün
Dünü
Unut
Demiyorum
                    Sadece
                    Bugüne
                    Çıkaran
                    Bir
                    Basamak
                    Olduğunu
                    Biliyorum
Aşağıya
İnip
Basamakları
Tekrar
Çıkmak
İster
Misin
                    Yarını
                    Boşver
                    Demiyorum
Dünün
De
Bir
Ara
Yarın
Olduğunu
Biliyorum
                    Bugün


21.02.2013

Hiç yorum yok: