14 Şubat 2013 Perşembe

Tenimin fermuarını açtım



















ksb


Tenimin fermuarını açtım
Olduğum yerde sallandım
Yerde biriken tenimi topladım
Gazetenin üçüncü sayfasına sardım
Siyah poşetin içine yuvaladım
Ağzını düğümledim
Kapının önüne bıraktım
Güle güle
                    Çırılçıp oturdum
                    Tensiz kimsesiz
                    Yüreğim ortaya çıktı
                    Atışları evi inletti
                    Derken yere düştü
                    Yerde üç kere sekti
                    Üçbuçuk dedim
                    Sana da güle güle
Yalnızlığın ortası mum
Yaktım onu bakışlarımla
Ortalığı titretti
Bir gölge vurdu duvara
Oradan tavana
Gölgenin göz yaşları aktı
Parkeler kabardı
Güle güle yaşlar
Bitti artık telaşlar
                    Bitti bitiyor hayat
                    Kalmıyor hiç bir şey bayat
                    Taze taze ölüyor
                    Yaşanmadan gidiyor
                    Kimse anlamıyor
                    Yetişmekten duramıyor
Aşk
Taze taze ölüyor
                    Dostluk
                    Taze taze ölüyor
Anlayış
Taze taze ölüyor
                    Düşünce
                    Taze taze ölüyor
Sevgi
Taze taze ölüyor
                    Yaşanmadan
                    Gidiyor
Bitti
Bitiyor
Hayat
                    Kalmıyor 
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
                    Bayat
Dokunuşlar
Sabahı
Görmüyor
                    Gidişler
                    Yolunu
                    Kaybediyor
                    Ekmekleri
                    Kuşlar
                    Yiyor
Kalışlar
Yatacak
Yer
Bulamıyor
                    Aşk
                    Terkediyor
Yürek
Kalpaltı
                    Ten
                    Soyulmuş
                    Hırsızı
                    Kayıp
Gözler
Apaçık
Görmüyor
                    Kimse
                    Hayatın
                    Feryadını
                    Duymuyor
Bitti
Bitiyor
Hayat
                    Kalmıyor
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
                    Bayat
Taze
Taze
Ölüyor
                    Miş


14.02.2013

Hiç yorum yok: