12 Şubat 2013 Salı

Mis kokulu bebeğin








ksb

Mis kokulu bebeğin
Tay tayları yapıştı ayaklarıma
Sana doğru koşamıyorum
Sana yetişemiyorum
                    Gözlerim uzaktan seni görünce
                    Balıklama atlıyor
                    Gözden kayboluyor
                    Sana bakamıyorum
Kelimelerim kayboluyor içimde
Seni görünce konuşamıyorum
Dilime harflerim dolanıyor
Arkandan bağıramıyorum
                    Ellerim ellerini görünce
                    Ceplerime saklanıyor
                    Ön ceplerim arkasını dönüyor
                    Sana dokunamıyorum
Kokum kokunu duyunca
Deli rüzgarı çağırıyor
Sırtına alıp götürüyor
Ne kendi ne de senin
Kokunu duyamıyorum
                    Tenim tenini hissedince
                    Heyecandan ters yüz oluyor
                    Sana dokunacak yerim kalmıyor
                    Tenine varamıyorum
Dakikam dakikanla karşılaşınca
Akrebim yelkovanımı sokuyor
Zamansız uyuşup kalıyorum
Seninle denk gelemiyorum
                    Yüreğim yüreğini görünce
                    Tutulup ikiye katlanıyor
                    Sonuna kadar açıp
                    Sana yüreğimi sunamıyorum
Senin
İçin
Deliriyorum
Ne
Sana
Yar
Olabiliyorum
Ne
De
Akıl
Hastanesi
Kabul
Ediyor
                    Senin
                    İçin
                    Yaşıyorum
                    Sana
                    Bakamıyorum
Senin
İçin
Yeniden
Doğuyorum
Sana
Dokunamıyorum
                    Senin
                    İçin
                    Dünyayı
                    Durduruyorum
                    Sana
                    Koşamıyorum
Ne
Olur
Sen
Bana
Bak
                    Ne
                    Olur
                    Sen
                    Bana
                    Dokun
                    Sen
                    Bana
                    Koş
Beni
Beklersen
                    Üçnokta

12.02.2013

2 yorum:

Selçuk Bilgin dedi ki...

Mis kokulu bebeğin taytayları kadar naif kelimeleri hayatın ta ortasına, feleğin çemberinin tam ortasına koymayı bilen güzel dostum benim.. Ellerine yüreğine sağlık.. Çok özelsin bilesin..Saygı, sevgi bizden..

koto serdar bulgu dedi ki...

hayatın satırlarında karşılaştığın anlamlı cümleleri dikkatle okuyacaksın. ben de seni dikkatle okuyorum selçukcuğum...