21 Şubat 2013 Perşembe

Tenimde

















by GG

Tenimde
Dün geceden kalma bir iz
Bakışlarımda
Dün geceden kalma kelimeler
Adımlarımda
Dün geceden kalma tebessümler
Dalışlarımda
Dün geceden kalma fantaziler
Ellerimde
Dün geceden kalma bir ben
Yüreğimde
Dün geceden kalma bir isim
                    Tenimde
                    Geçen seneden kalma bir öpücük
                    Bakışlarımda
                    Geçen seneden kalma bir şiir
                    Adımlarımda
                    Geçen seneden kalma deniz sesi
                    Dalışlarımda
                    Geçen seneden kalma sigara dumanı
                    Ellerimde
                    Geçen seneden kalma bir gamze
                    Yüreğimde
                    Geçen seneden kalma bir doğuş
Hayallerimde
Çocukluğumdan kalma saklambaç
Bugünümde
Çocukluğumdan kalma bir mektup
Hafta sonumda
Çocukluğumdan kalma bir kahvaltı
Pazartesimde
Çocukluğumdan kalma bir acele
Karanlıklarımda
Çocukluğumda kalma birkaç harf
Yüreğimde
Çocukluğumdan kalma bir sen
                    Her
                    Anımda
                    Bütün
                    Zamanımda
                    Hayatımda
                    Sen
                    Varsın
Seninle
Hayata
Düştüm
                    Seninle
                    Elele
                    Kalktım
                    Yürüdüm
Taytaylarımı
Senin
İçin
Yaptım
                    Alfabeyi
                    Senin
                    İçin
                    Öğrendim
Sevmeyi
Senin
İçin
Keşfettim
                    Aşka
                    Senin
                    İçin
                    İlkbahar
                    Çiçekleri
                    Açtırdım
Daha
Ne
Olsun
                    Her
                    Anımız
                    Seninle
                    Benimle
                    Bizimle
                    Dolsun
Olsun
Mu

21.02.2013

Hiç yorum yok: