4 Şubat 2013 Pazartesi

Tenha sokağın yüreğinde












ksb


Tenha sokağın yüreğinde
Dün bıraktığın ayak izlerini gördüm
İzlere basa basa yürüdüm
                    Gittiğin yerlere gittim sensiz
                    Oturduğun tahta sandalyeyi ısıttım sensiz
                    Gözlerini bıraktığın denize baktım sensiz
                    Sesini dinlediğin dalgalara dokundum sensiz
Bir martı geldi yanıma
Dün gelmeliydin abi dedi
Senin için doğmuşdu abi dedi
Gözlerinde seni gördüm abi dedi
                   Aynı gün doğduk ama
                   Birbirimize geç kaldık
                   Sevgili martı dedim
Bir gün sadece bir gün yüzünden
Başkalarını sevdik
                    O hep dün oldu
                    Ben hep bugün
Her gittiğim yerde
Bir gün önce orada olduğunu hissettim
Her baktığım denize
Bir gün önce onuin baktığını gördüm
Her sektirdiğim taşın
Bir gün onun sektirdiği taş olduğunu anladım
                    Başka insana seni seviyorum
                    Dediğim yerde
                    Bir gün önce onun da dediğini duydum
Bir gün sadece bir gün yüzünden
Başkalarını sevdik
Birbirimize geç kaldık
                    O hep dün oldu
                    Ben hep bugün
Ona yetişemedim
Sadece takip edebildim
Sevgili martı dedim
                    Aynı dolmuşa bindik
                    Turan Emeksiz in orta arkasında
                    Aynı yere oturup arkadaşlarına baktık
Tünelin zilini duyup aynı yerde bekledik
Tramvaya hiç denk gelemedik
Beyoğlu kalabalığında birbirimize çarpamadık
                    Ama
                    Onu
                    Hep
                    Hissettim
Bir
Gün
Arayla
Bile
Olsa
Aynı
Hayatı
Yaşadık
                    Aynı
                    Anda
                    Başkalarını
                    Sevdik
Aynı
Anda
Başkalarından
Ayrıldık
                    Olsun
                    Be
                    Martıcım
                    Dedim
Hayatta
Denk
Gelemedik
Ama
Hep
Birbirimize
Denktik
                    O
                    Hep
                    Dün
                    Oldu
                    Ben
                    Hep
                    Bugün
Ama
Dokunduklarınmdan
Daha
Çok
Hissettim
                    İllaki
                    Yaşamak
                    Gerekmiyor
Bazen
Sadece
Hissetmek
Yüreği
Güldürüyor
                    Acaba


04.02.2013

Hiç yorum yok: