28 Şubat 2013 Perşembe

Düşlerimden düştüm

 

















by OM


Düşlerimden düştüm
Gerçeklerime çarptım
Aşk sınırını aştım
Yüreğime el konuldu
Beş yıl tene mahkum oldum
                    Derinlerimden zıpladım
                    Sığlıklarımda boğuldum
                    Dost sınırını aştım
                    Anlayışlarıma el konuldu
                    Beş yıl tanımadıklarıma mahkum oldum
Biriktirdiklerimden bittim
Toplamadıklarıma takıldım
Sır sınırını aştım
Dinleyişlerime el konuldu
Beş yıl duymamaya mahkum oldum
                    Gidişlerimi azdırdım
                    Sahil kasabalarını geçtim
                    Yol sınırını aştım
                    Adımlarıma el konuldu
                    Beş yıl yerinde saymaya mahkum oldum
Anasonla anlaşmıştım
Büyükleri toplamıştım
Rakı sınırını aştım
Deniz kenarıma el konuldu
Beş yıl evde şaraba mahkum oldum
                    Uzun sigaraları yaktım
                    Dumanında uzadım
                    Nikotin sınırını aştım
                    Dudaklarıma el konuldu
                    Beş yıl sakıza mahkum oldum
Paylaşımlarımı sıktım
Anlayışlarımı paketledim
Sevgi sınırını aştım
Dokunuşlarıma el konuldu
Beş yıl öküzlüğe mahkum oldum
                    Geriye
                    Ne
                    Kaldı
Neremle
Yaşayacağım
Hayat
Da
Ne
Var
                    Yürek
                    Yok
                    Kalp
                    Var
Aşk
Yok
Ten
Var
                    Dostluk
                    Yok
                    Sıradanlık
                    Var
Anlayış
Yok
Susukunluk
Var
                    Gidişler
                    Yok
                    Sabit
                    Var
Sevgi
Yok
Öküz
Var
                    Kaçak
                    Yaşar
                    Yakalanırım
Ömür
Boyu
Mahkum
Olurum
                    Zaten

28.02.2013

Hiç yorum yok: