26 Şubat 2013 Salı

Al götür beni

 



















Al götür beni
Kendimden uzağa
Kaybet beni
Yaşadıklarımın unutulmuşluğunda
                    Hiç bir şey hatırlamayayım
                    Bütün birkitirdiklerimi akıtayım
                    Senin kucağında yeniden doğayım
Al götür beni
Kendinin içine
Yeniden doğur beni
Senin kadar öğreneyim
Senin kadar güzelleşeyim
Senin kadar nefes alayım
                    Bütün dokunuşlarımı teninde sileyim
                    Bütün bakışlarımı gözlerinde kaybedeyim
                    Bütün kalışlarımı yanında sen kadar yapayım
Al götür beni
Senin olduğun her yere
Yüreğinde büyüt beni
İlk harfimi senden öğreneyim
İlk kelimemi senin için doğurayım
İlk şiirimi sana yazayım
                    Doğum tarihim sen ol
                    İlk doğum günüm sen ol
                    Onsekiz yaşım sen ol
Al götür beni
Bilmediğim sahil kasabalarına
Denizde sektir beni
Sana kadar kayayım
Senin olduğun yerde dibe dalayım
Senin kucağına düşeyim
                    Delikanlılığım sen ol
                    Olgunluğum sen ol
                    Derinligim sen ol
Al
Götür
Beni
                    Dinlemediğim
                    Müziklere
Duymadığım
Kelimelere
Götür
Beni
                    Seninle
                    Vurgun
                    Olayım
Seninle
İnsan
Olayım
                    Seninle
                    Erkek
                    Olayım
İlk
Bakışım
Sen
Ol
                    İlk
                    Dokunuşum
                    Sen
                    Ol
İlk
Ve
Son
Aşkım
Sen
Ol
                    Al
                    Götür
                    Beni
                    Kendine
Sen
Ben
Bir
Biz
Olalım
                    İlkson


26.02.2013

Hiç yorum yok: