1 Şubat 2013 Cuma

Yarım kalmış bestelerin





ksb

Yarım kalmış bestelerin
Eksik notalarında yürüdüm
Harfleri düşmüş kelimelerin
Eksik anlamlarında koştum
                    Doğmamış çocuğun
                    Eksik ıngalarında büyüdüm
                    Keşfedilmemiş ülkelerin
                    Eksik topraklarında dolaştım
Yarım bardak suyun
Boş tarafında yüzdüm
Cümlesiz matematiğin
Boş kümesinde oturdum
                    Yürek umursamazı gözlerin
                    Boş bakışlarında işaretlendim
                    Beyoğlu kalabalığının
                    Boş çıkmazında ıslandım
Eksik paylaşımların tıkırtısında
Boş kafaların tıngırtısında
Eksik sevgilerin fısıltısında
Boş dokunuşların cızırtısında
                    Git kadar gittim
                    Eksik kadar boştum
Eksik aldım
Tam verdim
Boş aldım
Dolu verdim
Ben eksildim
Ben boş a çıktım
                    Onlar çoğaldı
                    Bana yalnızlık kaldı
Akılsızlığın
Gevezeliğinde
Dokunsuzluğun
Temaslarında
Sevgisizliğin
Aşkında
Umursuzluğun
Yürekliliğinde
                    Bakışların
                    İzsizliğinde
                    Kelimelerin
                    Kifayetsizliğinde
                    Şehvetin
                    Kasık ağrısında
                    Dostlukların
                    Anlamsızlığında
Büyüdüm
Toraman
Katlanan 
Oldum
                    Bit
                    Kadar
                    Bittim
Eksik
Kadar
Boştum
                    Eksik
                    Aldım
                    Tam
                    Verdim
Boş
Aldım
Dolu
Verdim
                    Ben
                    Eksildim
                    Ben
                    Boş
                    A
                    Çıktım
Onlar
Çoğaldı
Bana
Yalnızlık
Kaldı
                    İyi
                    Geldi

01.02.2013

Hiç yorum yok: