13 Şubat 2013 Çarşamba

Ellerinin nefesini tuttum


















ksb


Ellerinin nefesini tuttum
Hatıralarında soluklandım
Serçe parmağına inanamadım
Hayat çizgine yerleştim
                    Gözlerinin nurunda yandım
                    Bakışlarının derinliğinde vuruldum
                    Kirpiklerinin arasında saklandım
                    Göz bebeğine yerleştim
Dudaklarının kırmızısında durdum
Altını üstünü mühürledim
İnanılmaz tadını ezberledim
Dudak izine yerleştim
                    Teninin kokusunda büyüdüm
                    Narin kıvrımlarında dolaştım
                    Yeniden doğuruşlarında çoğaldım
                    Büyülü gerdanına yerleştim
Yüreğinin kocamanlığında ufaldım
İçine düştüm düş oldum
Sevgi sağanağında yıkandım
Tam ortasına yerleştim
                    Uykunun dinginliğine uzandım
                    Seni seyrederek güneşi selamladım
                    Karabasanlarını fena dövdüm
                    Rüyalarının rengine yerleştim
Yetişmelerinin koluna girdim
Seninle dünyaya tur bindirdim
Her dokunduğunu soluklandırdığını gördüm
Sunduklarının anlamına yerleştim
                    Anlayışlarının güzelliğine tutuldum
                    İyiliğin hayat tarifine dokundum
                    Sıcaklığın hayatı sarışına tanık oldum
                    Düşüncelerinin derinine yerleştim
Korkularının
Karşısına
Dikildim
                    Onları
                    Kara
                    Deliklere
                    Gönderdim
Umutlarla
Takas
Ettim
                    Sevinçlerinin
                    İçine
                    Yerleştim
Ertelediklerinin
Yakasına
Yapıştım
                    Anının
                    Önüne
                    Serdim
Birlikte
Hepsini
Yaşama
Ekledim
                    Yakaladıklarının
                    Kozasına
                    Yerleştim
Geçmişten
Gelen
Acılarına
Sarıldım
                    Hepsini
                    Bugünün
                    Güzelliğinde
                    Boğdum
Taze
Başlangıçları
Sıcak
Sıcak
Hayatına
Sundum
                    Bugününe
                    Temelli
                    Yerleştim
Kimsin


13.02.2013

Hiç yorum yok: