10 Şubat 2013 Pazar

Görmediğim kadar













ksb
 

Görmediğim kadar
                    Seviyorum seni
Bilmediğim kadar
                    Seviyorum seni
Dokunmadığım kadar
                    Hissediyorum seni
Sevişmediğim kadar
                    Hissediyorum seni
Gitmediğim kadar
Yakalıyorum seni
                    Kalmadığım kadar
                    Yakalıyorum seni
Anlamadığım kadar
Biliyorum seni
                    Çözemediğim kadar
                    Biliyorum seni
Bodrum kalesinin
Merhabası gibi
Gözlerinle buluşuyorum
                    Tepedeki değirmenlerin
                    Rüzgarla kucaklaşması gibi
                    Seninle dönüyorum
Bir elmanın dalından
Toprağa düşmesi gibi
Tenine ulaşıyorum
                    Ege koylarını keşfeden
                    Bir yelkenli gib
                    Teninin kıvrımlarında dolaşıyorum
Yeni doğmuş bebeğin
Anasının kucağına kavuşması gibi
Seninle sarılarak uyuyorum
                    Dip karanlık gecenin
                    Güneşe dokunması gibi
                    Sana sarılarak uyanıyorum
Ben
Kadarsın
Sen
Kadarım
Hayat
Kadarız
                    Onikiye
                    Saplanan
                    Bir
                    Ok
                    Gibi
                    Yüreğimi
                    Ortalıyorsun
Ateşine
Kavuşan
Sigara
Gibi
İçimden
Bulutlar
Çıkartıyorsun
                    Sokak
                    Çocuğuna
                    Dokunan
                    Sıcaklık
                    Gibi
                    Beni
                    Evinde
                    Ağırlıyorsun
Şimdi
Yoksun
Ama
Yaşadıklarımızla
Büyüyorum
Çoğalıyorum
                    Hayatıma
                    Geldiğin
                    İçin
                    Öpüyorum
Bana
Mutluluğunu
Gönder


10.02.2013

Hiç yorum yok: