26 Şubat 2013 Salı

Öte













Öte
Çok öte
Vurgundan da öte
Dokunuşların kayganlığında
Bir on daha çok on gecelerde
Abaküs gibi tenler çarşafa dağılıyor
                    Sabah oluyor
                    Temizlikçi abla saymayı
                    Gecenin siyahina inat
                    Renkli renkli öğreniyor
                    Kirli sepetinde tenler toplanıyor
Rakıyı kucaklamak için
Manşetinden ayrılmış gazetenin
Üçüncü sayfası bekliyor
Çıngırak duyuluyor siyah poşet heyecanlanıyor
                    Üçüncü sayfa rakısına kavuşuyor
                    Siyah poşetin içine uzanıyor
                    Diğer elde bir demet fulya kokuyor
                    Zil çalıyor
Hoşgeldin
Aslında geleceğini tahmin etmiyordum
                    Geleceğim demiştim
Herkes diyor
                    Ben bir kişiyim
Ne güzel kokuyor
                    Senin kokunu kıskandığı için
Bu gece kalacak mısın
                    Daha yeni geldim
Neyse boşver
Rakısı çok suyu az buzu bol di mi
                    Bunun için yakınsın
Gece kalacak kadar değil ama
                    Daha yeni geldim
                    Cevabı bulmak için
                    İllaki soru olmasına gerek yok
                    Bazen kendiliğinden gelir cevap
                    Ve soruyu utandırır
Sen de bu kelimelerin için yakınsın
Ve getirdiğin makaronlardan daha renklisin
                    Utandırma beni
Korna ya şikayet ederim seni
                    Ebüvve
Aç mısın diye sormayacağım
İşte dolunay renginde rakınız
Masaya vurmayı unutma
                    Unutur
                    Muyum
Geceye
                    Sabaha
Bıkmıyor
Musun
                    Sürekli
                    Aklımda
                    Ve
                    İsteğimde
                    Olduğu
                    İçin
                    Kendiliğinden
                    Çıkıyor
Yumurtam
Rafadan
Olsun
                    Seni
                    Seviyorum
Kayısı
Da
Olur
                    Seni
                    Seviyorum
Tavuğa
Kadar
Döneceğim
Bak
                    Tamam
                    Tamam
                    Yataktan
                    Sıyrılmayacaksın
                    Di
                    Mi
                    Tamam
                    Sustum
Bir
Güzelliği
Doya
Doya
Yaşayacağına
Neden
Daha
Yaşamadan
Uzatmak
İstiyorsun
                    Tamam
                    Sustum
Sabaha
                    Sabaha


26.02.2013

Hiç yorum yok: