25 Şubat 2013 Pazartesi

Ne uydu olayım ne de gezegen


















by UK


Ne uydu olayım ne de gezegen
Ben döndükçe ben döneyim
                    Birisini görünce gece olmayayım
                    Kendim kararayım
                    Birisini gördükçe gündüz olmayayım
                    Kendim aydınlanayım
Kaç baharı tavan arasına kaldırdım
Kaç teni naftalinleyip sandıkladım
                    Beyaz tülbentler altında
                    Yürek döktürdüm
                    Yaldızlı yorganlar altında
                    Tenimi söktürdüm
Kaç geceyi sabahladım
Kaç gündüzü araya sıkıştırdım
                    Erik ağacının altında
                    Şeftali yedim
                    Kalabalığın ortasında
                    Yalnızlığımı içtim
                    Kendime geçtim
Kaç gülüşü dişlerimle sıktım
Kaç gidişi ertelemelerle prangaladım
                    Kahkahaların arasında
                    Göz yaşlarımı bastım
                    Kimse görmedi
                    Sabitlerin ortasında
                    Gidişlerime kaçtım
                    Kimse yetişemedi
Ne uydu olayım ne de gezegen
Ne bana dönsünler ne de ben başkalarına döneyim
                    Birisine dokununca kendim olmayayım
                    Masturbasyon yapayım
                    Birisini sevince güzel olmayayım
                    Kendim kadar görüneyim
Kaç
Dostluğu
Yüreğime
Ektim
Yeşermedi
                    Kaç
                    Teni
                    Yüreğime
                    Sokmaya
                    Çalıştım
                    Giremedi
Sabahları
Erken
Kalktım
                    Yataktan
                    Sıyrıldım
Yalnızlık
Kahvesinin
Dumanını
Öptüm
                    Çilingirden
                    Beter
                    Oldum
Kendi
Evimin
Anahtarını
Kaybettim
                    Ne
                    Uydu
                    Olayım
                    Ne
                    De
                    Gezegen
Kendim
Olayım
Gerisini
Kendine
Bırakayım
                    Terbiyesizim


25.02.2013

Hiç yorum yok: