9 Şubat 2013 Cumartesi

Gözlerimi sıkı sıkı sıktım


















by UK


Gözlerimi sıkı sıkı sıktım
Bir süngeri avuçlar gibi
Bütün yaşlarımı akıttım
Kalmadı
                    Tenimi sıkı sıkı sıktım
                    Bir kağıdı avuçlar gibi
                    Buruşturup bir köşeye attım
                    Kalmadı
Yüreğimi sıkı sıkı sıktım
Bir domatesi avuçlar gibi
Bütün bedenimi leke içinde bıraktım
Kalmadı
                    Biriktirdiklerimi sıkı sıkı sıktım
                    Bir hiçliği avuçlar gibi
                    Kömürlüğün karanlığına bıraktım
                    Kalmadı
Gittiklerimi sıkı sıkı sıktım
Bir ıslığı avuçlar gibi
Bütün adımlarımı kapattım
Kalmadı
                    Kaldıklarımı sıkı sıkı sıktım
                    Bir rüzgarı avuçlar gibi
                    Yatak döşek dağıttım
                    Kalmadı
Bildiklerimi sıkı sıkı sıktım
Bir kelimeyi avuçlar gibi
Boş kümenin ortasına ittim
Kalmadı
                    Gördüğünüz
                    Ben
                    Değilim
                    Arta
                    Kalan
                    Ya
                    Da
                    Kalmayan
Dokunduğunuz
Ben
Değilim
Arta
Kalan
Ya
Da
Kalmayan
                    Sevdiğiniz
                    Ben
                    Değilim
                    Arta
                    Kalan
                    Ya
                    Da
                    Kalmayan
Tavan
Arasında
Kilitli
Sandıktayım
                    Karanlık


09.02.2013

Hiç yorum yok: