17 Şubat 2013 Pazar

İlkbaharımtrak dokunuşların










by BG

İlkbaharımtrak dokunuşların
Dökülen yapraklarında kaldım
Mavimtrak bakışların
Azgın dalgalarında boğuldum
                    Paylaşımtrak çoğalmaların
                    Geri dönüşüm kutusuna atıldım
                    Anlayıştrak düşüncelerin
                    Dipsiz kuyularında yosunladım
Sevgitrak yumuşaklıkların
Kayan kumlarında çekildim
Aşktrak sakinleştiricilerin
Huzur ve geleceğinde sıkıştım
                    Dostluktrak yaklaşımların
                    Epeğrisinde spiralledim
                    Yürektrak atışların
                    Tik takında delirdim
Miş gibi yaşayanların
Muş gibi koşanların
Cık kadar gülüşlerin
Cuk kadar kalışların
Çarşafının gerdim
Altına uzandım
                    Uz oldum
                    Uç kadar uzak oldum
                    Tuz oldum
                    Derin yaralarıma bastım
Antrak verdim
Arafa çekildim
Yalnızlık kokusunu
Dibime kadar çektim
                    Kulaklarım
                    Kapsama alanı dışında
                    Gözlerim
                    Kapsama alanı dışında
Yüreğim
Kapsama alanı dışında
Tenim
Kapsama alanı dışında
                    Antrak
                    Verdim
Arafa
Çekildim
                    Gökyüzünü
                    Altıma
                    Aldım
Yıldızları
Sağıma
                    Gidişlerimi
                    Ağaca
                    Bağladım
Kalışlarımı
Nehire
                    Yalnızlık
                    Rakısı
                    Demledim
Kana
Doya
İçtim
                    Taksi
                    Çağırmadım
Yalnızlığıma
Uzandım
                    Gerine
                    Yerine
                    Uyandım
Sabahı
Selamladım
                    Üzerimdeki
                    Yaprakları
                    Silkeledim
Bir
De
Ne
Göreyim
                    Bir


17.02.2013

Hiç yorum yok: