25 Şubat 2013 Pazartesi

Sensiz kalmanın çıkmazlarında












by GG


Sensiz kalmanın çıkmazlarında
Kendine dönememenin girdaplarında
Bir olamamanın yokluklarında
Çoklara koşuyorum
Dokundukça küçülüyorum
Bitmiyorum
                    Sensiz yürünen sokaklarda
                    Adımların başkalarının bacaklarında
                    Deniz kıyısına ulaşamıyorum
                    Martılarla konuşamıyorum
                    Yürüdükçe yol uzuyor
                    Varamıyorum
Sensiz bakmanın karanlıklarında
Uzaktan görünen sağır ışıkların loşlarında
Yorganın altından sekiyorum
Siyah çarşafa dolanıyorum
Tenimi kurtaramıyorum
Asılıyorum
                    Sensiz gitmenin uzaklarında
                    Sahil kasabası telaşlarında
                    Köy kahvesinin ahşabında
                    Sohbet edemiyorum
                    Kelimelerimi bulamıyorum
                    Susuyorum
Sensiz büyüyememenin çocukluğunda
Misketlerim göz yaşlarımın arasında
Topaçımın ipi boynumda
Soluk alamıyorum
Yağmura denk gelemiyorum
Kuruyorum
                    Sensiz bensiz hiçin kucağında
                    Bildiklerim kirli sepetinde
                    Dokunuşlarım kömürlükte
                    Nefeslerim lacivert vurgunda
                    Tavan arası sandığında
                    Naftalinleniyorum
Sen hiç sensiz kaldın mı
                    İstemem
Sen
Hiç
Sensiz
                    Yürüdün
                   
İstemem
                    Sen
                    Hiç
                    Sensiz
Dalgaları
Duydun
Mu
                    İstemem
Sen
Hiç
Sensiz
                    Dokundun
                    Mu
İstemem
                    Sen
                    Hiç
                    Sensiz
                    Kalma
Ben
Sensizliğindeki
Seni
De
Bulurum
                    Sen
                    Hiç
                    Sensiz
                    Kalma
Ben
Sensizliğindeki
Beni
De
Bulurum
                    Yalnızlık
                    Makamına

25.02.2013

Hiç yorum yok: