21 Şubat 2013 Perşembe

Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
















by GG



Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
Çarşafın kırışıklıklarında ölen
Ay çekirdeği tazeliğinde yeniden doğan
Bir kelebek kadar
                    Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
                    Gözyaşlarında boğularak ölen
                    Kahkaha tazeliğinde yeniden doğan
                    Bir kelebek kadar
Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
Bir günü onun kadar güzelleştirip ölen
Bir güne onun kadar renklendirip yeniden doğan
Bir kelebek kadar
                    Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
                    Bugüne hayatını sığdırıp ölen
                    Bugüne hayatını sığdırmak için yeniden doğan
                    Bir kelebek kadar
Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
Bugünde yaşayıp hayatın gökkuşağında ölen
Bugünde çiçekleri koklayarak yeniden doğan
Bir kelebek kadar
                    Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
                    Bir günde bütün doğayı yaşayarak ölen
                    Bir günde doğanın anlamına yeniden doğan
                    Bir kelebek kadar
Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
Dokunduğu tenlere hayat verip ölen
Hayat vermek için yeniden doğan
Bir kelebek kadar
                    Bir kelebek kadar yaşamak istiyorum
                    Anın
                    Anlamını
                    Bilip
                    Her
                    Dokunduğu
                    Çiçeği
                    Hisseden
Her
Uçtuğu
Havayı
Mis
Gibi
İçine
Çeken
                    Her
                    Konduğu
                    Kayayı
                    Kendinden
                    Güzelleştiren
Her
Denk
Geldiği
Şelaleye
Kendinden
Anlamlar
Ekleyen
                    Ve
                    Bunları
                    Bugüne
                    Sığdıran
Bir
Kelebek
Kadar
Yaşamak
İstiyorum
                    Renkuçumu


21.02.2013

Hiç yorum yok: