15 Şubat 2013 Cuma

Kapıldım imkansız tenine












by GG

Kapıldım imkansız tenine
Deli nehirlerinden geçiyorum
Şelalelerinde çağlıyorum
Durgun sularında soluklanıyorum
Yakamozlarında yanıyorum
                    Sana dokununca senfonik rock
                    Sana dokununca tut-i mucize
                    Sana dokununca heavy metal
                    Sana dokununca şarkıcının şarkısı
Çoğaldım imkansız teninde
Beni benden alan ben inde
Ege sahillerini kıskandıran kıvrımlarında
Pamuk helvayı ağlatan yumuşaklığında
İlkbahar renklerini solduran kokunda
                    Sana dokununca ilkbahar
                    Sana dokununca yaz
                    Sana dokununca sonbahar
                    Sana dokununca kış
Büyüdüm imkansız teninde
Yeniden doğuran dokunuşlarında
Yıldızlar altında buluşturuşlarında
Tenimi canlandıran öpücüklerinde
Yüreğimi parlatan gecelerinde
                    Sana dokununca aşk
                    Sana dokununca dostluk
                    Sana dokununca sevgi
                    Sana dokununca hayat
Doğdum imkansız teninde
İlk dokunuşum sen
İlk heyecanım sen
İlk kendimden geçişim sen
İlk uykum sen
                    Sana
                    Dokununca
                    İstanbul
Sana
Dokununca
İzmir
                    Sana
                    Dokununca
                    Bodrum
Sana
Dokununca
Uzay
                    Öldüm
                    Senin
                    Teninde
Dokunuşlarım
Sende
Kaldı
                    Heyecanlarım
                    Sende
                    Kaldı
Kendimden
Geçişlerim
Sende
Kaldı
                    Sarılarak
                    Uyuyuşlarım
                    Sende
                    Kaldı
Bana
Kalan
Pazarın
Toplanması
Saati
Çalı
Süpürgesi
Dokunuşları
                    Gel
                    De
                    Dokun


15.02.2013

Hiç yorum yok: