8 Şubat 2013 Cuma

Tıka basayım seninle













by GG


Tıka basayım seninle
Her yerimde sen
Dopdoluyum seninle
Her nefesim sen
                    Burama kadarım seninle
                    Her an yüreğim sen
                    Ağzıma kadarım seninle
                    Her kelimem sen
Cayır cayırım seninle
Her gecem sen
Buram buramım seninle
Her santimimdeki koku sen
                    Taze tazeyim seninle
                    Her sıcaklığım sen
                    Çıtır çıtırım seninle
                    Her yeniden doğuşum sen
Deli doluyum seninle
Her çılgınlığım sen
Açık seçiğim seninle
Her fantezim sen
                    Uzun inceyim seninle
                    Her yolum sen
                    Deli divaneyim seninle
                    Her daim aşkım sen
Kalakaldım seninle
Her ikametim sen
Bakakaldım seninle
Her gördüğüm sen
                    Gide durdum seninle
                    Her yolculuğum sen
                    Dibe vurdum seninle
                    Her derinim sen
Yaşayasıya
Sevdim
Seni
Kendimi
Aşışım
Sen
                    Doyasıya
                    Sevdim
                    Seni
                    Kendime
                    Dokunuşum
                    Sen
Kıyasıya
Sevdim
Seni
Kendimi
Geçişim
Sen
                    Bardaktan
                    Boşanırcasına
                    Sevdim
                    Seni
                    Kendime
                    Gelişim
                    Sen
Deli
Ötesi
Sevdim
Seni
Aşkı
Anlatan
Sen
                    Düş
                   
Mühür


08.02.2013

Hiç yorum yok: