5 Şubat 2013 Salı

Aç kalkıyorum masadan

 






ksb


Aç kalkıyorum masadan
Dostların sohbeti tatsız
                    Aç kalkıyorum yataktan
                    Tenlerin dokunuşu temazsız
Aç kalkıyorum hayattan
Yüreklerin atışı aşksız
                    Karanlığın içine tuz döküyorum
                    Gecelerin içine yıldız atıyorum
                    Yalnızlığın içine kendimi ekiyorum
Gözyaşlarımla suluyorum
Kahkahalarımla ısıtıyorum
Hiçliğimle büyütüyorum
Yalnızlığımı seviyorum
                    Aç kalkıyorum dünyadan
                    Dönmek istediklerim umarsız
Aç kalkıyorum insanlardan
Kalabalığım ıssız
                    Aç kalkıyorum baktıklarımdan
                    Gördüklerim insafsız
Kalabalığın içine yalnızlık basıyorum
Sevginin içine yalnızlık sıkıştırıyorum
Aşkın içine yalnızlık dikiyorum
                    Gidişlerimle suluyorum
                    Vaz geçişlerimle ısıtıyorum
                    Terk edişlerimle büyütüyorum
                    Yalnızlığımı seviyorum
Kalkıyorum
Kendimden
Biriktirdiklerim
Kimsesiz
                   
                    Kalkıyorum
                    Kendimden
                    Dokunduklarım
                    Kimsesiz
Kalkıyorum
Kendimden
Kaldıklarım
Kimsesiz
                    Siz
                    Siz
                    Hayat
Kimsesiz
Sokak
                    Issız
                    Deniz
Mumsuz
Gece
                    Gözlüksüz
                    Güneş
Kokusuz
Yağmur
Sonrası
                    Yalnız
                    Hayat
Bekleme


05.02.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

...acı...acı olan : "kendini tekrarı"...acı hayat...acı olan... acıyı sevmek...acı güçtür...acı...sonrası çok acı...acıya yenilmeyelim...acıyı uzaktan sevelim...

koto serdar bulgu dedi ki...

acı içimizde...tatlı içimizde...ekşi içimizde...daha ne olsun...acımız kendimizden olzun.