19 Şubat 2013 Salı

Kağıt kaleme küsmüş












by UK


Kağıt kaleme küsmüş
Harfleri yaşatmıyor
Dün bugüne küsmüş
Hatıraları yaşatmıyor
                    Bir tek seni yazınca
                    Harfler canlanıyor
                    Bir tek seni düşününce
                    Hatıralar canlanıyor
Arnavut kaldırımı arasında
Bir kırçiçeği açıyor
Seni bana hatırlatıyor
                    Çıngıraklı yoğurtçunun çınında
                    Sokak gülümsüyor
                    Seni bana hatırlatıyor
Macuncunun renklerinde
İlkbahar çoşuyor
Seni bana hatırlatıyor
                    Bozacının gür sesinde
                    Geceler yırtılıyor
                    Seni bana hatırlatıyor
Söğütlüçeşme nin yuvarlak köprüsünde
Hayat kıvrılıyor
Seni bana hatırlatıyor
                    Köhne nin ahşap sandalyesinde
                    Bir yaprak yaşıyor
                    Seni bana hatırlatıyor
Koru nun karanlık dehlizlerinde
Bir papatya yanıyor
Seni bana hatırlatıyor
                    Saklambaçın kurt sahnesinde
                    Biri sevgilisini kurtarıyor
                    Seni bana hatırlatıyor
Gaz lambasının fitilinde
Işığın gözleri kısılıyor
Seni bana hatırlatıyor
                    Çocukluğum
                    Gençliğim
                    Bugünüm
Sokağım
Mahallem
Dünyam
                    İstanbulum
                    İzmirim
                    Bodrum
Gündüzüm
Gecem
Alacakaranlığım
                    Sigaram
                    Kahvem
                    Rakım
Kalışlarım
Vazgeçişlerim
Belkilerim
                    Topaçım
                    Tornetim
                    Misketlerim
Çoşkularım
Çöküşlerim
Yenidenlerim
                    Bakışlarım
                    Duyuşlarım
                    Anlayışlarım
Nefesim
Adımlarım
Koşularım
                    Kocaman
                    Hayat
                    Sonsuz
                    Uzay
Seni
Bana
Hatırlatıyor
                    Aşkhatırası


19.02.2013

Hiç yorum yok: