17 Şubat 2013 Pazar

İlk öpücük tadında












by GG


İlk öpücük tadında
Bir rüzgar değdi dudağıma
Gözlerimi kapadım
Sana sarıldım
Sanki senmişcesine
                    Bazen bir rüzgar bir yağmur
                    Bazen de bir gölge bir ışık
                    Seni getirir bana
Bilirim sen olmadığını
Yine de yüreğimde bir tebessüm
Tenimde bir dans
                    Bazen bir soru bir cevap
                    Bazen de bir gülüş bir gözyaşı
                    Seni getirir bana
Bilirim sen olmadığını
Yine de yüreğimde bir nefes
Tenimde bir gamze
                    İlk bakış tadında
                    Bir soluk değdi içime
                    Yüreğimi açtım
                    Sana koştum
                    Sanki senmişcesine
Bazen bir kasaba bir sahil
Bazen de bir ıslık bir ıssızlık
Seni getirir bana
                    Bilirim sen olmadığını
                    Yine de yüreğimde bir delilik
                    Tenimde bir hayranlık
Bazen bir yalnızlık bir kalabalık
Bazen de bir çoşku bir hüsran
Seni getirir bana
                    Bilirim sen olmadığını
                    Yine de yüreğimde bir rüzgar
                    Tenimde bir yağmur
İlk teslimiyet tadında
Bir sihir değdi yüreğime
Sana bütünümü verdim
Mahkumun oldum
Sanki senmişcesine
                    Bazen bir sihirbaz bir palyaço
                    Bazen de bir yaşlı bir çocuk
                    Seni getirir bana
Bilirim sen olmadığını
Yine de yüreğimde bir neşe
Tenimde karnaval
                    Bazen bir yakamoz bir müzik
                    Bazen de bir sokak bir mahalle
                    Seni getirir bana
Bilirim sen olmadığını
Yine de yüreğimde bir doğuş
Tenimde bir güneş
                    Çık
                    Artık
                    Satırlarımdan
Gel
Yanıma
Otur
Nefesini
Duyur
                    Gözlerime
                    Bak
                    İçine
                    Dalayım
Ellerimi
Tut
Hayat
Çizgine
Karışayım
                    Dudaklarını
                    Mıhla
                    Bana
                    Seni
                    İçime
                    Çekeyim
Vücudunu
Yağdır
Bana
Kokumuzu
Hayata
Yayayım
                    Yüreğini
                   
                    Bana
                    Tek
                    Yürek
                    Yapayım
Bütününü
Ver
Bana
Mutluulğun
Resmini
Çizeyim
                    Çıktığında
                    Burada
                    Olmazsam
Kusuruma
Bakma


17.02.2013


Hiç yorum yok: