16 Şubat 2013 Cumartesi

Aşktım da geldim










by BG


Aşktım da geldim
Deli köprülerden geçtim
Yeni kendilerimle tanıştım
Deli divane sularda yıkandım
Zırdeli rüzgarlarda kurudum
                    Aşktım da geldim
                    Deli yüreklerde büyüdüm dük
                    Yürek hastanelerinde bağlandık
                    İniş çıkışlarımızda daha da delirdik
                    Bir bakışımızla deli deliyi sindirdik
Aşktım da geldim
Yüreğinin derin güzelliğine yerleştim
Deliötesi dokunuşlarda serpildim
Gözyaşlarımızı kahkahalarımızla sildim
Bir taşa oturup deli deli seni seyrettim
                    Aşktım da geldim
                    İkimiz hayata fazla geldik
                    Artık sen sen değilsinleri duyduk
                    Sana hiç iyi gelmedileri dinledik
                    Deli olmayan anlayamaz dedik
Aşktım da geldim
Tenim tenin kadar delirdi
Yüreğim yüreğin kadar delirdi
Kalışlarım bakışların kadar delirdi
Gidişlerim susuşların kadar delirdi
                    Aşktım da geldim
                    Sana kadar gelebildim
                    Senden öteye gidemedim
                    Sana kadar kaldım
                    Yüreğinde imkansızı yaşadım
Aşktım
Da
Geldim
                    Deli
                    Bulutlardan
                    Geçtim
Yağmurları
Ağlattım
Arkandan
Bir
Yürek
Dolusu
Su
Döktüm
                    Geri
                    Dönmedin
Olsun
Yaşadığımız
Deli
Yüreklerde
Dünya
Dönsün
                    Olsun
                    Senin
                    Mutluluğun
                    Beni
                    Büyütsün
Kendine
Mutlu
Bak
                    Bir
                    Daha
                    Delirir
                    Miyim


16.02.2013

Hiç yorum yok: