8 Şubat 2013 Cuma

Denk gelemedik














ksb


Denk gelemedik
Aşk çemberinden döndük
Denk gelemedik
Ten filesine takıldık
                    Renk gelemedik
                    Siyah ile beyazın ötesinde kaldık
                    Renk gelemedik
                    Gökkuşağına sığamadık
Ben bir hayata gittim
Sen başka hayata gittin
                    Senden haber alamadım
                    Gecelerin kırışık çarşaflarında kaldım
                    Senin sesini duyamadım
                    Karanlık sokaklarda teneke yuvarladım
Ben bir çok kadına gittim
Sen neler yaptın bilemedim
                    Geceleri üst üste koydum
                    Altından geçtim yalnız oldum
                    Tenleri birbirine ekledim
                    Kendimi ipledim sallama oldum
Demimi kaybettim
Kendimi tenlerle sıktım
İyicene kurulandım
Tenimi çöpe salladım
                    Hala gidiyorum
                    Nerede olduğunu bilmeden
                    Hala dokunuyorum
                    Kimenle olduğunu bilmeden
Uzağa
Kokumuzdan çok uzağa düştük
Acıya
Dayanabilceğimizden çok acıya düştük
                    Aslında düştük
                    Bir yürek mesafesi yakınında
                    Kimsesiz yola düştük
Kaldırıp kaldırıp bırakanların anısına
Gülerek bakanların kahkahasına
Hayatın hiçliği inadına
Gecelere düştük
Denk
Gelemedik
Birbirimizden
Uzağa
Düştük
                    Başka
                    Anlam
                    Bulamadık
                    Gün
                    Işığından
                    Uzağa
                    Düştük
Aydınlığı
Iskaladık
Karanlık
Tenlerin
El
Yordamına
Düştük
                    Çarşaf
                    Çarşaf
                    İlandık
                    Kırıştırılıp
                    Çöpe
                    Düştük
Aslında
Düştük
                    Bir
                    Yürek
                    Mesafesi
                    Yakınından
Siyah
Beyazın
Ötesine
Düştük
                    Madem
                    Yoksun
Devam

08.02.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...