9 Mart 2013 Cumartesi

Yüreğimde sen kapında ben

 

















by UK


Yüreğimde sen kapında ben
Yanımda sen kokulu çiçekler
Ceplerimde senin için birikenler
Bakışlarımda sen eksik özlemler
Nefesimde sen dolu heyecanlar
İstersen açma
                    Yüreğimde sen kapında ben
                    Ellerimde tramvaya asılı senli sorular
                    Yanaklarımda sana ayrılmış gamzeler
                    Gözlerimde sana mıhlanmış bebekler
                    Derinimde sana vurgun olmuş dalışlar
                    İstersen açma
Yüreğimde sen kapında ben
Geçmişimde sensiz silik izler
Çocukluğumda sensiz ebelenmeler
Misketlerimde sensiz sağanak yaşlar
Saklambaçta sensiz kurt olmalar
İstersen açma
                    Yüreğimde sen kapında ben
                    Tenimde nefes alan sensiz dokunuşlar
                    Ellerimde sensiz hayatı çizenler
                    Mum ışığı gölgesinde sensiz geceler
                    Dolunay karşısında sensiz seyredişler
                    İstersen açma
Yüreğimde sen kapında ben
İçimde ekmek su kadar sana mahkum olmalar
Ekinlerimde yağmur sağanak kadar sana mecburlar
Hasatlarımda sana kadar balya balya aşklar
Nadaslarımda sana kadar katlanan sevdalar
İstersen açma
                    Yüreğimde
                    Sen
                    Kapında
                    Ben
Arka
Cebimde
Fotoselli
Tenler
                    Sırt
                    Çantamda
                    Arkamda
                    Kalmış
                    Kadınlar
Kapşonumda
Geçmişimde
Kalmış
Geceli
Avazlar
                    Topuklarımda
                    Sensiz
                    Gidilmiş
                    Tenha
                    Kasabalar
Ters
Takılmış
Şapkamın
Siperinde
Sana
Kadar
Gelememiş
Yarım
Kalmışlar
                    Yüreğimde
                    Sen
                    Kapında
                    Çırılçıplak
İstersen
Açma


09.03.2013

Hiç yorum yok: