20 Mart 2013 Çarşamba

Bulut teninde

 









by BG


Bulut teninde
Sağanaklar boyunca yuvarlanıyorum
Seni keşfetmeye doyamıyorum
                    Derin gözlerine
                    Bütün benliğimle dalıyorum
                    Sana vurgun olmaya doyamıyorum
Nutella dudaklarını
Heyecanla kepçeliyorum
Seni öpmeye doyamıyorum
                    İmbatlı gerdanını
                    Mevsimlerce öpüyorum
                    Seni içime çekmeye doyamıyorum
Ana kucağına
Boynumu emanet ediyorum
Sana kalmaya doyamıyorum
                    Papatya beline
                    Biriktirdiklerimle dolanıyorum
                    Senin inceliğine doyamıyorum
İlkbahar ellerine
Hayat çizgisi oluyorum
Seninle yaşamaya doyamıyorum
                    Su damlası parmaklarına
                    Her gün tapıyorum
                    Senin yağmurlarına doyamıyorum
İmza ben ini
Hayatıma mühürlüyorum
Seni benle mıhlamaya doyamıyorum
                    Dipsiz gözyaşlarını
                    İçimin derinlerinde topluyorum
                    Seni kendine getirmeye doyamıyorum
Uzak mesafelerinde
Geriye kalan sensizlikte yok oluyorum
Seni özlemeye doyamıyorum
                    İnsafsız kayboluşlarını
                    İdam sehpamda sallıyorum
                    Seni bulmalarıma doyamıyorum
Eksik
Kaldığında
                    Bana
                    Fırlattığın
                    Acı
                    Kelimelerinde
                    Yanıyorum
Senin
Affedişlerine
Doyamıyorum
                    İmkansız
                    Yüreğinde
Nefes
Almayı
Seviyorum
                    Yürek
                    Yüreğe
                    Olmaya
                    Doyamıyorum
Seni
Seviyorum
                    Beni
                    Seviyorum
Bizi
Seviyorum
                    Bir
                    Olmaya
                    Doyamıyorum
Kimse
Kalmasın


20.03.2013

Hiç yorum yok: