8 Mart 2013 Cuma

Rüzgarda saçların kıvrılması gibi

 










by GG


Rüzgarda saçların kıvrılması gibi
Sokağın ucunda gölgesi kayboldu
Ayak izlerinin geçmişi karanlıkta kaldı
Sokak lambası kendini yaktı
                    Kokusu ıhlamur ağacını küstürdü
                    Mahalle esnafı aranıyor afişleri astı
                    Gölgesinin son düştüğü yere kırçiçekleri bırakıldı
                    Tokası nefesinin dolaştığı odamda kaldı
Her gelişi evime imkansız
Her gidişi sokağıma imkansız
Her kıvrılışı mahalleme imkansız
                    Bütün günlerde güzelliği konuşuluyor
                    Bütün esnaf gözlerini ovuşturuyor
                    Bütün mahalle beni kıskanıyor
                    Bir de beni düşün
Her gelişim sadece bana değil
Bütün mahalleme armağan diyorsun
Evin içinde nefesin
Mahallenin ortasında gölgen
Dolaşıyor diyorsun
Benimle aynı evde yaşamıyorsun
                    Biliyorum
                    Burası bunları konuşacak
                    Yer değil diyeceksin
                    Ama bu defa susmayacağım




                    Ne oldu
                    Satırların sustu
                    Kalabalığın ortasında
                    Konuşmaktan keyif alırdın
Rakı koydum geldim
Onun için satırlarım boş kaldı
Yoksa seninle konuşmaktan
Hiç bir ortamda bıkmam
                    Anason destekli
Bu saatlerde içtiğimi biliyorsun
                    Tamam tamam cevap ver yeter
Hep
Aynı
Cevabı
Veriyorum
Ama
Seni
Tatmin
Edemiyorum
                    Başka
                    Bir
                    Cevap
                    Bul
                    O
                    Zaman
Buldum
Bak
Evimin
Anahtarlarını
Buldum
Anahtarlığın
Üzerinde
Baş
Harfin
Var
                    İnanmıyorum
Tamam
Tamam
Dudaklarımı
Bitireceksin
                    Niye
                    Bugün
Her
Zaman
Dediğim
Gibi
                    Keşke
                    Daha
                    Önce
                    Şiirine
                    Girseydim
Şiirle
İlgisi
Yok
Hayatım
                    Niye
                    Bugün
Anahtarları
Geri
Alacağım
                    Tamam
                    Canım
                    Sustum
Gerçekten
Evimizin
Anahtarl...
Tamam
Sustum


08.03.2013

Hiç yorum yok: