10 Mart 2013 Pazar

Sabahın köründe

 

















ksb


Sabahın köründe
Gözlerimin içine doğuyorsun
Yatağımdan çıkamadan
Tenini çarşafımdan alıyorsun
Yüzümü yıkamadan
Aşkın çapaklarını döktürüyorsun
Saçımı taramadan
Hatıralarımı ağlatıyorsun
Bugün biter mi
                    Penceremi açmadan
                    Kokunu yüzüme vuruyorsun
                    Daha ilk kahvemi içmeden
                    Beni kendimden alıyorsun
                    İlk sigaramı yakmadan
                    Beni yokluğunda kavuruyorsun
                    İkinci kahveme gelemeden
                    Beni rakıya gönderiyorsun
                    Bugün biter mi
Kahvaltıya başlamadan
Beni kendine demliyorsun
Ekmeğe yağ sürmeden
Beni hiçliğe sürgün ediyorsun
Zeytine çatalı batırmadan
Yüreğimin dibinde vurgunluyorsun
Sofrayı toplamadan
Bütün sabahlarımızı önüme seriyorsun
Bugün biter mi
Bu hayat sensiz gider mi
                    Elbiselerimi giymeden
                    Çıplaklığınla aklımı kaçırtıyorsun
                    Bağlarımı bağlamadan
                    Yüreğimin sicimini sıkıyorsun
                    Kapıdan çıkamadan
                    Zile basışlarını çanlatıyorsun
                    Sokağa düşmeden
                    Bütünüme düşüyorsun
                    Bugün biter mi
                    Bu hayat sensiz gider mi
Gidecek
Gitmezse
Senin
Gibisi
Gelmeyecek
                    Gitse
                    Gelecek
                    Mi
                    Bilmiyorum
Ama
Bu
Umut
Olmadan
Gitmeyecek
                    Sen
                    De
                    Sonradan
                    Gelmedin
                    Mi
Bütün
Yaşadıklarımı
Bir
Bakışınla
Silmedin
Mi
                    Bir
                    Gece
                    Doğacak
Sokak
Lambasının
Dibinde
Bir
Gölge
Hayatıma
Düşecek
                    Tenim
                    Yüreğim
                    Kendim
                    Canlanacak
Ve
Hayat
Yeniden
Başlayacak
                    Yeniden
                    Bitecek
Bu
Hayat
Biter
Mi
                    Sirke

10.03.2013

Hiç yorum yok: