7 Mart 2013 Perşembe

Düz













ksb


Düz
Düz ayak yaşıyorum
Bir adımda gecedeyim
Bir adımda evimde
Uzağa gitmiyorum
Üşeniyorum
                    Bir
                    Bir adımda sevişiyorum
                    Bir adımda sabahlaşıyorum
                    Uzağa kalmıyorum
                    Eve dönüyorum
                    Üşeniyorum
Git
Gitmediğim yer kalmadı
Hiçbirini içim almadı
Bedenim dolaştı
Ruhum evden çıkmadı
Üşümüyorum
Üşeniyorum
                    Kal
                    Kalmaya kala kaldım
                    Bütün evleri dolaştım
                    Odalarına kırmızı oldum
                    Sigaramı evimde içtim
                    Kalmaya
                    Üşeniyorum
Rakı
Rakı kazanına düştüm
Elbiselerim anason
İçim dışım anason
Katlanmam anason
Ayılmaya
Üşeniyorum
                    Kahve
                    Sabah sigaramın kardeşi
                    Rakımın düşmanı
                    Güneşin doğuşu
                    Şiirlerimin dumanı
                    Geceye
                    Üşeniyorum
Yürüyorum
Kendini
Bilmezlere
                    Yürüyorum
                    Başkasını
                    Düşünmezlere
Yürüyorum
Gitmesini
Bilmeyenlere
                    Yürüyorum
                    Deniz
                    Kokusunu
                    Duymayanlara
Yürüyorum
Yağmur
Yerine
Saçağa
Kalanlara
                    Yürüyorum
                    Yakamoza
                    Dokunmamışlara
Yürüyorum
Diğerini
Sevenlere
                    Yürüyorum
                    Tenleri
                    Çitileyenlere
Yürüyorum
Yüreğini
Kalp
Zannedenlere
                    Üşeniyorum
                    Eve
                    Dönüyorum
Üşengeçim


07.03.2013

Hiç yorum yok: