10 Mart 2013 Pazar

Heyecanla elele verdiklerinde

 











by GG


Heyecanla elele verdiklerinde
Adını hayata yazan
Harfleri seviyorum
                    Bütün anlamlarını topladıklarında
                    Seni seviyorum yazan
                    İki kelimeyi seviyorum
Yürekle toplanan kelime sağanağında
Sana sırılsıklam olan
Cümleleri seviyorum
                    İmkansız cümleler kolkola girdiklerinde
                    Kutuplara dört mevsim yaşatan
                    Paragrafları seviyorum
Yürek yüreğe geçtiklerinde
Paragraf paragraf doğurdukları
Sen kokulu deliliklerle mıhlı
Sayfaları seviyorum
                    Seni uzaktan görebildiğim
                    Sana geçerken dokunabildiğim
                    Arkanda bıraktığın kokunu tutabildiğim
                    Başkasını çağırdığın sesini duyabildiğim
                    Zamanlarda bile yazdığım
                    Şiirleri seviyorum
Biliyorsun
Üşengeçlikten şiir yazıyorum
Ama seni bana getirmek için
Sayfalar tipilerince yağdırdığım
Düz yazılarımı seviyorum
                    Sen gittiğinden beri
                    Deniz kenarları boyunca
                    Kepçe kepçe içtiğim
                    Rakıları seviyorum
Sen
Gittiğinden
Beri
                    Kırmızı
                    Geceler
                    Boyunca
Dokunduğum
Kadınları
Seviyorum
                    Sen
                    Gittiğinden
                    Beri
Bir
Yerine
Fazla
Çarşaf
Boyunca
Yaşamayı
Seviyorum
                    Sen
                    Gittiğinden
                    Beri
Bıraktığın
Yalnızlığım
Boyunca
                    Kendimle
                    Olmayı
                    Seviyorum
Akrepsiz
Yelkovan
Mıyım
                    Karışık
                    Mıyım
Koto
Muyum


10.03.2013

Hiç yorum yok: