8 Mart 2013 Cuma

Med ol bana cezir olma










ksb


Med ol bana cezir olma
Dalgalarında gezdir
Kıyılarında ağırla
Teninde kaydır
Kokunla delirt
Birlikte ufkunda kaybolalım
Kimselere kalmayalım
                    Gideceksek birlikte gidelim
                    Kalacaksak birlikte kalalım
Sen ile beni ayıralım
Biz olalım bir olalım
Birbirimize mıhlanalım
                    Kaçacaksak birlikte kaçalım
                    Yakalanacaksak birlikte yakalanalım
Topaçla ip olalım
Anahtarla kilit olalım
Bebekle kokusu olalım
Baharla açan çiçekler olalım
Biz olalım
İki parçalı halka kalalım
                    Anlayacaksak birlikte anlayalım
                    Bileceksek birlikte bilelim
Rakıyla kavun olalım
Köfteyle piyaz olalım
Kuruyla pilav olalım
Peynirle ekmek olalım
Birbirimize yakışalım
Birbirimizle anılalım
                    Ağlayacaksak birlikte ağlayalım
                    Güleceksek birlikte gülelim
Ben
Sigara
Olayım
Sen
Ateş
                    Sen
                    Toprak
                    Ol
                    Ben
                    Sağanak
Sen
Göz
Ol
Ben
Gördüklerin
                    Ben
                    His
                    Olayım
                    Sen
                    Hissettiklerim
Sen
Deniz
Ol
Ben
Koşa
Koşa
Geldiğin
Sahil
                    Sen
                    Bilmece
                    Ol
                    Ben
                    Cevapların
Sen
Paragraf
Ol
Ben
Cümlelerin
                    Birbirimizi
                    Bütünleyelim
Hayatı
Şaşırtalım
                    Bir


08.03.2013

Hiç yorum yok: