14 Mart 2013 Perşembe

Aşk

 









by BG


Aşk
Sen bir adım at
Ben sana deliler gibi koşarım
                    Aşk
                    Sen kalk
                    Ben dünyayı ayağa kaldırırım
Aşk
Sen bak
Ben bütün manzaraları yüreğine sererim
                    Aşk
                    Sen hayal et
                    Ben imkansızları sıradanlaştırırım
Aşk
Sen gül
Ben hayatı komedi dizisine çeviririm
                    Aşk
                    Sen gel
                    Ben ünlü delileri kıskandırırım
Aşk
Sen yağ
Ben gökkuşağının renkleri teker teker toplarım
                    Aşk
                    Sen yat
                    Ben seni sabahlara kadar izlerim
Aşk
Sen ağla
Ben sağanaklarımla kuruturum
                    Aşk
                    Sen ben
                    Ben sapıma kadar teslim olurum
Aşk
Aşkta
Gel
                    Beni
                    Benden
                    Al
Her
Milimim
Senin
Olsun
                    Tepe
                    Tepe
                    Kullan
                    Sonra
                    Bir
                    Kenara
                    At
                    Kabulüm
Yeter
Ki
Sonuna
Kadar
Yaşayayım
Ertesini
Düşünmeyeyim
                    Aşk
                    Beni
                    Benden
                    Al
                    Deliliğinde
                    Büyüt
Hadi


14.03.2013

Hiç yorum yok: