20 Mart 2013 Çarşamba

Küreksiz kayıklarla dalgalandım

 







by GG

Küreksiz kayıklarla dalgaladım
Kulaçsız ayaklarla adaladım
Nefessiz dalışlarla vurgunladım
Dolunaysız yakamozlarla yandım
                    Siyahsız gecelerde sabahladım
                    Güneşsiz gündüzlerde yarıladım
                    Çıkarsız sokaklarda adımladım
                    İnsansız şehirlerde yalınladım
Kimsesizler yurdunda büyüdüm
Kimsesizler sokağında oynadım
Kimsesizler mahallesinde arşınladım
Kimsesizler dünyasında nefes aldım
                    Kulaksız insanlara anlattım
                    Kucaksız insanlara sarıldım
                    Anlayışsız insanlarla paylaştım
                    Elsiz insanlarla tokalaştım
Bakışsız gözlere daldım
Temazsız dokunuşlara dayandım
Tensiz bedenlerle seviştim
Yüreksiz kalplerle aşktım
                    Kimsesizler nefesinde boğuldum
                    Kimsesizler duygularında asıldım
                    Kimsesizler bakışlarında giyotinlendim
                    Kimsesizler sevgisinde düğümlendim
Baharsız çiçeklerde kaldım
Denizsiz nehirlerde deltalandım
Işıksız karanlıklarda sobelendim
Bulutsuz yağmurlarda ıslandım
                    Kibritsiz vasatilerde sıfırlandım
                    Dumansız bacalarda islendim
                    Etsiz tırnaklarda kesildim
                    Çeliksiz çomaklarda dövüldüm
Kimsesiz
Dostluklarla
Yaşadım
                    Kimsesiz
                    Dokunuşlarla
                    Paylaştım
Kimsesiz
Kalabalıklarla
Çoğaldım
                    Kimsesiz
                    Bakışlarla
                    Kesiştim
Kimsesiz
Sokaklarla
Yürüdüm
                    Kimsesiz
                    Denizlerle
                    Kıyıya
                    Vurdum
Kimsesiz
Tenlerle
Seviştim
                    Kimsesiz
                    Yüreklerle
                    Aşktım
Kimseyi
Yalnızlığım
Kadar
Sevemedim
                    Yalnızlığımla
                    Çoğaldım
Kimsesiz


20.03.2013

Hiç yorum yok: