28 Mart 2013 Perşembe

Hayatı durdurdum

 









by BG


Hayatı durdurdum
Masama davet ettim
Sulu mu susuz mu dedim
Fazla vaktım yok dedi
Bilmez miyim dedim
                    İkinci büyük bittiğinde
                    Keyfiniz kıyakmış dedi
                    İstediğin zaman buradayım dedim
Bir yolluk içip kalkayım
                    Senin yolun uzun
Ne yapalım
Senin de adın hayat olsaydı
                    Arasıra dalga sesi kenarına gel
Zaman yok ki
                    Kaç saattir oturuyoruz
Rakı dediğinizin sayesinde
                    Sen gel bana sana rakı ısmarlarım
Nerde
Bu arayı bile nasıl kapatacağımı bilmiyorum
                    Bir şeyi de bilme
Olur mu
Ben bilmezsem kim bilecek
                    Bırak birazda insanlar düşünsün
Tabi tabi
Benim zorumla bile yapmıyorlar
                    Senin zorunla yapmaları doğru mu
Onlara bırakıyorum duruyorlar
İllaki ben önlerine birşey koyacağım
                    Sen burada içerken ne yapıyorlar
Bilmiyorum
İlk defa buradayım
Ve geri döndüğümde
Karşılaşacaklarımdan korkuyorum
                    Boşver
Veremem söz verip geldim
                    Her şeyi kontrol etmem lazım diyorsun
İnan ki demiyorum
Sadece uzaktan seyretmek istiyorum
Ama o zaman ortalık karışıyor
Kulağından çekiyorum sola döndürüyorum
                    Çekmezsen
Kıpırdamıyorlar
                    Belki kıpırdamak istemiyorlar
Kıpırdamak istemeyenlere dokunmuyorum
                    Özgürlük var yani
Olmaz mı sadece özgürlük var aslında
                    Biz mi almıyoruz
Evet
                    Alsanız beni de rahatlatacaksınız
Kaça alabiliriz
                    Her şeyiniz bedel
                    Ne parası kendiniz olun yeter
Kendimiz olsak bizi bize mi bırakacaksın
Evet
Aslında tek görevim sizi size bırakmak
Ama
Kendinizle yolda karşılaşsanız bile tanımıyorsunuz
Artık benim gitmem lazım
                    Sen bilirsin
Seni sevdim
                    Rakı sayesinde
Hayır aslında rakıyı sevdim tamam
Seni sen olduğun için sevdim
Baksana beni masasına davet eden ilk kişisin
                    Hadi
                    Canım 
                    O 
                    Kadar 
                    Diyorsun
Evet
O 
Kadar
                    Hadi
                    Ben  
                    Kalktım
Bu
Güzel
Anlar
İçin
Teşekkür 
Ederim
                    Hayattan
                    Teşekkür 
                    Almakta 
                    Bir 
                    Hoş 
                    Oluyor
Boşver
                    Vay
                    İşte 
                    Rakının 
                    Kuvveti
Neden
                    Boşver
                    Dedin
Daha
Neler 
Derim
De
Sizlerden 
Fırsat 
Kalmıyor
                    Limonlu
                    Helva 
                    Ezdirseydim
Bir
Daha 
Ki 
Sefere
                    Son
                    Değil 
                    Yani
Sen
Davet 
Et 
Ben 
Her 
Zaman 
Gelirim
                    Pişman
                    Olursun 
                    Sistem 
                    Çöker
İki
Olayı 
Aynı 
Anda 
Yapabiliyorum
                    Sen
                    Var 
                    Ya
Hoşçakal
                    Güle
                    Güle
Gerçi
Güle
Güle
Biraz
Trajikomik
Oldu
Ama
Neyse


28.03.2013

Hiç yorum yok: