25 Mart 2013 Pazartesi

Bir karanlığa düştüm

 









by BG


Bir karanlığa düştüm
Aydınlığı oldum gözünü aldım
Önce beni düşlediğine pişman oldu
Sonra gözleri alıştı beni kucakladı
                    Bazı güzellikler
                    Önceleri bekleyene fazla gelir
                    Alışana kadar pişman eder
                    Ne beklediğini unutturur
                    Gözlerini kapattırır
Aşkı düşlersin
Tam ortasına düşersin
Yıllardır beklediğini unutursun
Delicesine yaşamak varken
Prangalar takarsın
Yürekleme atlamak varken
Ayağını ıslatırsın
                    Yaşamadan kaybetmemeyi
                    Düşünürsün
                    Dokunmadan kimlerin dokunduğunu
                    Düşünürsün
                    Anı anlamlandırmadan geleceğini
                    Düşünürsün
Kendini kaybedersin
Aşkını bulursun
Yıllardır beklediğini unutursun
Kendini ararsın
Aşk gözünü alır
Karanlığa kalırsın
                    Bırak
                    Aşkın aydınlığı
                    Yüreğini parlatsın
Bırak
Beklediğin delilik
Aklının arkasında kalmasın
                    Bazı
                    Güzellikler
                    Hatta
                    En
                    Güzeli
                    Aşk
Önceleri
Yıllardır
Bekleyene
Fazla
Gelir
                    Aşk
                    Her
                    Şeyden
                    Fazladır
                    Tamam
Hayattır
Tamam
                    Ölümdür
                    Tamam
Dibine
En
Dibine
Deliliğin
Ötesine
Kadar
Yaşanmazsa
                    En
                    Fazla
                    Kendi
                    Kendini
                    Öldürür
Öldürmeyin
Yaşatın


25.03.2013

Hiç yorum yok: