29 Mart 2013 Cuma

Uçtum uçtum














ksb


Uçtum uçtum
Uçurtmalara karıştım
Bulutları kızdırdım
Tenimi yağdırdım
                    Sisli eşref vakti
                    Nehirlere debi oldum
                    Deltaya uzandım
                    Okyanusa bermuda giydirdim
Düştüm düştüm
Bir çok düşe sebep oldum
Yıldızları kaydırdım
Yüreklere umut serptim
Dilekleri tutturdum
                    Puslu gece vakti
                    Sessiz odaları mumladım
                    Tek kişileri ikizledim
                    Çarşafları karıştırdım
                    Sabahları öteledim
Gittim gittim
Bir hiçten azdım
Kendime kadar gittim
Bir oldum
Sokaklara yağdım
Dost kokusu yaydım
                    Bir gökkuşağı vakti
                    Renksizlere uyandım
                    Tenleri boyadım
                    Kimselere kalmadım
                    Hep kendime geri döndüm
Sevdim
Sevdim
                    Önce
                    Kendimi
                    Sevdim
İnsanlara
Uzadım
                    Kah
                    Kısaldım
                    Kah
                    Birlikte
                    Uzadım
Dokunmanın
Büyücüsünü
Ebeledim
                    Paylaşmanın
                    Anlamını
                    Nadasladım
Bir
İnsan
Vakti
                    Kendimi
                    Mengenede
                    Buldum
İzlerinden
Yalnızlık
Yaptım
                    Arafa
                    Uğradım
Yalnızlığın
Mis
Kokusunda
Büyüdüm
                    Büyü
                    Oldum
Lambaya
Sıkışmadım
                    Sıvıştım


29.03.2013

Hiç yorum yok: