15 Mart 2013 Cuma

Öyle bakma bana










by BG


Öyle bakma bana
Sildiklerimi yeniden yazdırma
Gidişlerime u dönüşü yaptırma
Yalnızlığımla girme arama
                    Öyle dokunma bana
                    Çekmecedeki tenimin kilidini açma
                    Kurumuş dokunuşlarıma can olup yağma
                    Dipsiz kuyudaki hislerimi çıkarma
Öyle kalma bana
Terk edişlerimi utandırma
Geri dönülmez yollarımı bükme
İmkansız kalışlar sunma
                    Öyle koşma bana
                    Prangalı adımlarımı uçurma
                    Gizli geçitimi bulma
                    Hiçliğimden uyandırma
Ben böyle iyiyim
Yalnızlığımın demindeyim
                    Yaşadım bitirdim
                    Bu kadar yeter dedim
Sen gelirsen
Ben duramam
Ben gelirsem
Bu hayata sığamam
                    Geç git benden
                    Dokunmayan bir rüzgar gibi
                    Durma git benden
                    Sanki haylatta yokmuşum gibi
Sana gelirsem
Bir daha geri dönemem
Sen gidersen
Yalnızlığımı bulamam
                    Bırak
                    Kendimle kalayım
                    Bırak
                    Bitirdiklerimde kalayım
Yeni sayfa açtırma
Bütün okuduklarımı yeniden okutma
                    Ben
                    Kitabı 
                    Bitirdim
Altını
Çizdiğim
Satırlarını
Sildim
                    Genç
                    Bir 
                    Sahafa 
                    Bıraktım
Artık
Okur
Yazar 
Değilim
                    Yalnızlık
                    Mertebesindeyim
Sen
Gelirsen
Ben
Duramam
                    Sen
                    Gidersen
                    Yalnızlığımı
                    Bulamam
Yaşadım
Bitirdim
                    Yalnızlığım
                    Kokusunu
                    Yüreğime
                    Çektim
Bütün
Sildiklerimin
Tozunu
Deli
Rüzgarla
Anlaşıp
Rüzgarladım
                    Bakma
                    Bana
                    Öyle
Böyle
İyiyim

15.03.2013

Hiç yorum yok: