18 Mart 2013 Pazartesi

Onsekiz marttan

 













Onsekiz marttan
Mavi kayığı kiraladım
Geçmişe kürekledim
                    Sivilcelerimi sıktım
                    Çıkmayan sakallarımı kestim
                    Kazağımı içime tıktım
                    Pasomu onsekiz yaptım
Bomonti de pike çektim
Kadınlar plajına göz attım
Koço da balıkladım
Kemalin yerinde kesiştim
Ali abide tuttifruttiledim
                    Şu anda
                    Kimbilir kaçıncı hayatında olan
                    Süreyya nın sarışın ablasından
                    Bilet aldım localadım
Itır ın kır pidesini yuttum
Reis den ruganladım
Altıyol yuvarlağındaki
Beyaz eldivenliye selam çaktım
                    Riviera otelinin önündeki
                    Şapkalıya bozuk para verdim
                    Yoğurtçu parkının deresindeki
                    Balıkçılarla şarapladım
Kent sinemasının
Siyah mermerinden kaydım
Sonsuz aşka düştüm
Motorsikletli artist polise yakalandım
Köhne ye gitmeme cezası yedim
                    Yanan tekne evin kokusunu duydum
                    Kendimi go kart pistinde buldum
                    Tenekedeki midyeye limon sıktım
                    Yok yok dan kalem aldım
Kervan a ulaştım
Arkaladım zümküfülledim
Grup da günü batırdım
Top pop da atomladım
Parmak
Çocuk
Da
İlk
Harfi
Öğrendim
                    Abc
                    De
                    Beş
                    Para
                    Ver
                    Beş
                    Para
                    Verledim
Göztepe
Den
Faytona
Bindim
Esin
Hanımdan
Cetvellendim
                    Aryamehr
                    İn
                    Sigara
                    İçme
                    Locasında
                    Sigara
                    İçmedim
Jumbo
Da
Bira
İçtim
Kulağımdan
Çekildim
                    Flamingo
                    Da
                    Döneri
                    Döndürdüm
Selaminin
Parke
Taşlarından
Çıktım
Köprüden
Döndüm
Japonları
Görmedim
                    Koru
                    Ya
                    Sapmadım
Nilüferlere
Baktım
                    Evledim
                    Kadıköylendim


18.03.2013

Hiç yorum yok: