26 Mart 2013 Salı

Yağmur nefesi dudakların

 









by BG


Yağmur nefesi dudakların
Ihlamur kokulu bakışların
İlkbahar çiçekleri saçların
Dalga seslerini anlatan tenin
İmkansızın tarifi yüreğin
                    Duvarlarımı taş taş yıktı
                    Karanlığımı mum mum aydınlattı
                    Yalnızlığımı bir bir ikiledi
                    Yüreğimi sen ben bütünledi
Son vapur sonrası gidişleri
Kaçan uçak bakışı uzakları
Doğmamış çocuk özlemleri
Hayatı donduran suskunlukları
                    Yağmur sonrası gökkuşağı gelişleri
                    Uzak yoldan limana kavuşan yakınları
                    Bebek kokusu kuçaklayışları
                    İmkansız kelimeler sözlüğü cümleleri
Beni hiçten aldı
Sana bize ekledi
                    Kuraklığımdan sağanakladı
                    Yeni topraklara ekti
                    Yeniden doğuşumu nefesledi
Sensiz yokluğun en yokundaydım
Seninle var olmanın sonsuzluğundayım
                    Sensiz yazılmamış satırdım
                    Seninle sonsuz ciltlik ansiklopediyim
Sensiz keşfedilmemiş topraklardaydım
Seninle efsane kıtalardayım
                    Sensiz bensizdim
                    Seninle benimleyim
Yalnızlığın
En deli taşının üzerinde otururken
                    Hiçliğin
                    En
                    Derininde
                    Sadeyken
Uzaktan
Dokunuşa
Bile
Katlanamazken
                    Başka
                    Nefeslerin
                    Sesine
                    Bile
                    Çıldırırken
Sen
Geldin
Beni
Getirdin
Bizi
Doğurdun
                    Seninle
                    Başka
                    Gezegende
                    Yaşıyorum
Seninle
Bir
Olmaya
Doyamıyorum
                    İyi
                    Ki
                    Geldin
İyi
Ki
Bizi
Doğurdun
                    Eğilirim


26.03.2013

Hiç yorum yok: