5 Mart 2013 Salı

Kırılmış oyuncak suratlı

 












ksb


Kırılmış oyuncak suratlı
Kır çiçeği kokulu
Bodrum merhabası gülüşlü
Macuncunun en parlak rengi gözlü
Büyük ikramiye dokunuşlu
                    Ege sahilleri kıvrımlı
                    İstanbul erguvanları gerdanlı
                    Bebek taytayları adımlı
                    Yağmur sonrası kokusu bakışlı
                    Rakı fondipi dudaklı
En mucize keşif duygusu tenli
En anlamlı hayat çizgili
En büyülü geceli
En inanılmaz yanında uyanmalı
En imkansız yürekli
                    Bir ilan gördüm
                    Telefonu yok adresi yok
Kokusunu takip ettim
Bütün kırçiçeklerine ulaştım
Bir tek onu bulamadım
Kayıp ilanı verdim
Yine bulamadım
                    Hayallerime aldım
                    Yalnız gecelerimde yanımda var saydım
                    Onun için karşıma bir sandalye ekledim
                    Rakımı masama vurdum
                    Kokusunu ezberledim
                    Derin nefesimde tuttum
Duvarlarıma boş çerçeveler astım
İçinde gülümsemesini gördüm
Çarşaflarımdaki hayali izlerini takip ettim
Sabahları odamın penceresini açtım
Taze kokusunu evime armağan ettim
                    Yetmedi
                    Onsuzluk
                    Bana
                    Yetmedi
Hayali
Gerçeğine
Yetişemedi
                    Bulamadan
                    Kaybettim
Bir
Kayanın
Üzerine
Oturup
Bekleyişlerimi
Hayallerimi
Ufuğa
Bıraktım
                    Yürek
                    Salladım
                    Yalnızlığıma
                    Geri
                    Döndüm
Yaşayamadan
Özledim
Dokunamadan
Özledim
Göremeden
Özledim
                    Ama
                    Hepsini
                    Ufuğa
                    Bıraktım
Hiç
Olmamasına
Rağmen
Yalnızlığıma
Ve
Yokluğuna
Geri
Döndüm
                    Neredesin


05.03.2013

Hiç yorum yok: