15 Mart 2013 Cuma

Aramıza kimse giremez diyorduk

 








by GG

Aramıza kimse giremez diyorduk
Sen ile ben girdik
Bizi kimse ayıramaz diyorduk
Sen ile ben ayırdık
                    Aynı yere bakardık
                    Aynı güzelliği görürdük
Aynı kitabı okurduk
Aynı satırların altını çizerdik
                    Aynı sinemaya giderdik
                    Aynı sahnede ağlardık
Aynı hastanede doğduk
Aynı mahallede büyüdük
                    Aramıza kimse giremez diyorduk
                    Ben ile sen girdik
                    Bizi kimse ayıramaz diyorduk
                    Ben ile sen ayırdık
Aynı yatakda büyüdük
Yataklarımızı ayırdık
                    Aynı odada konuştuk
                    Kelimelerimizi ayırdık
Aynı sokakda yürüdük
Adımlarımızı ayırdık
                    Aynı deniz kenarında oturduk
                    Kayalarımızı ayırdık
Aramıza kimse giremez diyorduk
Sen ile ben girdik
Bizi kimse ayıramaz diyorduk
Sen ile ben ayırdık
                    Aynı fırına giderdik
                    Aynı ekmeği seçerdik
Aynı meyhaneye konardık
Aynı rakıyı içerdik
                    Aynı sabaha uyanırdık
                    Aynı güne başlardık
Aynı geceye yürürdük
Aynı hazları paylaşırdık
                    Aramıza
                    Kimse
                    Giremez
                    Diyorduk
Ben
İle
Sen
Girdik
                    Bizi
                    Kimse
                    Ayıramaz
                    Diyorduk
Ben
İle
Sen
Ayırdık
                    Yine
                    Birlikte
                    Yaptık
Aynı
Duyguları
Hissettik
                    Aynı
                    İmkansızlıkları
                    Paylaştık
Aynı
Yüreklerle
Ağlaya
Ağlaya
Aynı
Anda
Ayrılma
Sonuna
Konduk
                    Aynıyız
Yine
Birlikte
Yaptık
                    Mutlu
                    Ol


15.03.2013

Hiç yorum yok: