5 Mart 2013 Salı

Benden gittiğinde

 











ksb

Benden gittiğinde
Mutlu olmanı isterim
                    Göz yaşlarına dokunacağına
                    Yaşadıklarımızın güzelliğinde
                    Kalmanı isterim
Üşüdüğün yalnız gecelerde
Birbirimize sarılmalarımızın
Yüreğini ısıtmasını isterim
                    Birlikte adımladığımız sokaklarda
                    Yalnız adımlarınla yürürken
                    Yüzünde bir tebessüm olsun isterim
Birlikte yaslandığımız ağacı
Yamacından geçerken gördüğünde
Omuzlarımıza düşen yaprakları hissetmeni isterim
                    Kıyısında taş sektirdiğimiz
                    Sahil kasabasını sevdiğine gezdirirken
                    Şöyle bir yanınızdan geçmek isterim
Deniz içindeki masamızda
Sevdiğinle otururken
Bizden daha çok keyif almanızı isterim
                    Seni seviyorum u
                    Sevdiğin içtenlikle söylediğinde
                    Arasına benim harfiminde karışmasını isterim
Sevginle kavga ettiğinde
Konuşacak bir yürek aradığında
                    Karanlık gündüzlerinde
                    Aydınlık gecelerinde
Yalnızlığın çatırtılarında
Göz yaşlarının sağanağında
                    Beni aramanı
                    Bana yağmanı
Benimle sakinleşmeni
Benimle kendine gelmeni isterim
                    Bizden
                    Gittik
                    Ama
                    Birbirimizden
                    Gitmedik
Sadece
Aşık
Olduğum
Değilsin
Benim
İçin
                    En
                    Değerli
                    İnsanımsın
Ne
Olursa
Olsun
Yanındayım
                    Sadece
                    Biz
                    Değiliz
                    Ama
                    Birbirimizin
                    Değerlisiyiz
Aşkını
Deliötesi
Yaşadım
İnsanlığını
Da
Seve
Seve
Yaşamak
İsterim
                    Ben
                    Buradayım
Satırlarım
Yanında
Dursun
                    Ben
                    Duruyorum


05.03.2013

Hiç yorum yok: