21 Mart 2013 Perşembe

Püfpüf ile vuruldum










by BG


Püfpüf ile vuruldum
Körebe oldum
Kim yanıma gelse
Bakmadan içime buyur ettim
                    Yüreklerin sek seklerinden geçtim
                    Derinlerine hızla koştum
                    Teker teker durmadan dinledim
                    Dayandım dayandım almanya oldum
Kesişlere misketlerimi yuvarladım
Göbek kuyusuna düşürdüm
Gece üçgeninde buluştum
Kahveyi baştan vurdum
                    Tenlerin kaçışlarına yakan toptum
                    Nefeslerini her daim duydum
                    Keşfedilmemiş topraklara uçtum
                    Gündüzlere saklandım gece ebesi oldum
Biriktirdiklerimi 9 kat yere diktim
Çizginin üzerine bastım
Yüreğimi elime aldım
Hepsini devirdim
                    Dünyayı havaya attım
                    Kendim tuttum istopladım
                    Kalabalığa kıyamadım
                    Kendimi vurdum
Ruhumun ipini çevirdim
Yüreğimle tenimi zıplattım
Başka diyara atladılar
Hiçlikte kaldılar
                    Yüreğimden uçurtma yaptım
                    Tenimi arkasına kuyrukladım
                    Kendi elimden uçurdum
                    İp koptu yalnızlağa kaçtı
İsim
Şehir
Oynadım
                    Dost
                    Harfinden
                    Kimseyi
                    Bulamadım
Itır
Esen
İ
Andım
                    Adam
                    Asmaca
                    Oynadım
Asacak
Bir
Adam
Bulamadım
                    Yürek
                    Satarım
                    Ten
                    Satarım
Ustam
Olmadı
Ben
Öldüm
                    Upuzun
                    Eşşek
                    Oldum
Uzadım


21.03.2013

Hiç yorum yok: